Haken voor het goede doel

by - augustus 27, 2015

Ondanks dat het soms fijn is om wat eenvoudigheid in je leven te hebben, mis ik sommige dagen wel iets. Een doel, een project. Een bijbaantje is voor nu nog geen optie maar stilletjes aan wordt er over vrijwilligerswerk nagedacht. Een andere vorm van vrijwilligerswerk ben ik jaren geleden al aan begonnen: haken voor een goed doel. Toen die tijd was dat het Poekie Project. Voordat ik de tweede doos kon versturen maakten ze bekend dat ze ermee gingen stoppen, maar gelukkig nam Zonnedekens het over.


Andere zaken vulden mijn tijd op en zo bleef de doos staan. Af en toe werd er zelfs iets uit gesnoept en langzaam aan werd de doos ietsjes lichter. Afgelopen week heb ik besloten om weer voor de zieke kinderen te gaan haken en langzaam zal de doos weer gevuld worden met knuffels, knuffeldoekjes en misschien wel een shawl of twee. Zo hebben de kinderen iets om hun dag op te laten fleuren en kom ik door die oneindige voorraad van garen heen.


De eerste twee knuffeldoekjes zijn al in de maak. Dit keer heb ik voor een ander patroon gekozen, in plaats van een vierkant zal ik nu een stervorm haken. Een leuke afwisseling.. Het patroon is *hier te vinden.

You May Also Like

4 Reacties

  1. Leuk en helemaal dat het voor een goed doel is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kleuren en nog leuker dat je voor het goede doel bezig bent :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn mooie doelen. Leuke knuffeldoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat sterren patroon! En fijn om voor zo'n goed doel bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥