Nieuwe look

by - augustus 09, 2015

Welkom bij mijn vernieuwde lay-out! Heel stiekem was ik alvast aan het knutselen voor een herfstig jasje, maar mijn huidige begon mij ook tegen te staan. Dus wat doe je dan? Gewoon verder knutselen natuurlijk! Niet alleen heb ik een nieuwe header, de gehele website heeft een nieuwe indeling gekregen! Voortaan kan je op de 'tegels' klikken om het blogje verder te lezen, het is misschien even wennen maar ik vind het een erg leuke verandering!


Als je op de tegels klikt kom je dus op het gekozen blogje uit, hier kan je nu op je gemak verder lezen. Mocht je uitgelezen zijn, dan kan je ervoor kiezen om een reactie achter te laten ( vind ik leuk) maar je kan natuurlijk ook weer lekker verder bladeren. Aan de linker kant staat voortaan het archief. Hier kan je heel snel doorheen bladeren om te kijken wat ik bijv. vorige maand heb geschreven. Mocht je weer terug willen naar de startpagina, klik dan op Home.


Eenmaal op de startpagina zie je de 'tegeltjes' weer staan, maar bovenaan kan je ook weer mijn pagina's doorlezen.  Je kan er een stukje over mij, over deze blog en wat praktische info lezen. Deze pagina's miste ik wel een beetje in mijn vorige lay-out, het is voor een bezoeker natuurlijk handig maar ook leuk om even iets over de schrijfster achter een blog te lezen. En voor eventuele vragen kan je er ook terecht.

Helemaal onderaan de startpagina kan je mijn Instagram foto's bekijken, mij volgen via email en bloglovin' en je kan tussen mijn categorieën kijken. Helemaal klaar ben ik nog niet, zo wil ik nog even proberen om het onderaan de startpagina wat rustiger te krijgen en ook wil ik mijn pagina's opnieuw schrijven. Een leuke taak voor van de week dus nog!

Maar voor nu hoop ik dat de nieuwe look jullie bevalt! Mocht er iets niet duidelijk zijn of niet goed werken dan hoor ik het natuurlijk graag!

You May Also Like

10 Reacties

  1. Ziet er goed uit je nieuwe layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een mooie lay-out uit gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! En heel leuk dat de tegeltjes in volgorde staan. Ik vind tegeltjes altijd fijn lezen maar bij sommige staan de berichtjes dan op populariteit of onderwerp en dan is het soms lastig om te kijken of ik een berichtje gemist heb of niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er prachtig uit hoor.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je lay-out helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er prachtig uit en wel even wennen.
    De layout past perfect bij jouw website.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel verschil, maar toch blijft het heel herkenbaar jouw blog. Knap hoor die nieuwe lay-out

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er erg mooi uit, veel blog plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥