Insta-Peek #5

by - augustus 08, 2015


Insta- peek, een nieuwe rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn instagram foto's een sneak peek in mijn week. Van mijn hobby's, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram pagina of houd mijn blog gezellig in de gaten. 


Lekker haken in het zonnetje, lang niet meer gedaan! ♥ Van de week besteedde ik ook een blogje aan deze mooie rozen ♥ Weer vrolijk verder met de derde bladzijde  Ik kwam er ook achter dat mijn zakjes lek waren, zonder gespannen lucht ontkiemen de zaadjes niet! Geen wonder dat er niets op kwam. Nu een paar dagen later zag ik bij twee bakjes al de eerste zaailingen opkomen 


Niet zo gezond maar zo lekker! Deze zeezout met karamel is mijn favoriet, welke Tony's is jouw favoriet? ♥ Eindelijk weer eens een stukje over onze bruiloft geschreven.. Heerlijk even tussen de foto's gebladerd ♥ Haken op het balkon terwijl mijn kleine vriendje mij gezelschap houdt ♥ Een mooi stukje natuur.Nog even van genieten zo lang het kan, het weer wisselt heel erg de laatste paar dagen.. ♥

Terwijl wij maandagavond een poging deden om een fietstochtje te maken voor een betere conditie, had ik de rest van de week last van mijn rug en spieren. Of dit door het fietsen komt is maar de vraag want de laatste tijd heb ik sowieso meer last van kwaaltjes. Gelukkig 'moet' ik niks in mijn dagelijks leven dus kon ik rustig aan doen. Rustig wat haken of borduren op het balkon is dan echt een uitkomst! Maar niet iedere dag konden wij van het lekkere weer genieten, het wisselt nogal. Deze week hebben we ook heel wat regen voorbij zien komen. Een perfect moment om bij de kapper te zitten, hier heb ik alleen geen foto's van genomen, net zoals het gezellig bijkletsen bij een vriendin. Kortom een week van veel thuis zitten en rustig aan doen, maar ook een paar afspraken buiten de deur en genieten van al het moois in de natuur.  
Maar genoeg over mijn week, hoe was jouw week?

You May Also Like

6 Reacties

  1. Mooie foto's! Geniet van je rust. Mijn week was te druk, maar daar is dan nu het weekend voor om bij te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke rustige week gehad. Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb de afgelopen week je hele blog gelezen, je schrijft mooi en je trekt ons echt mee in je verhalen. Je hebt prachtige foto´s, net zoals bij Kostelijk Leven is het genot om je blog te volgen { helaas kan ik me niet abboneren, dus moet ik eraan denken om regelmatig te komen kijken, want ik wil zeker doorlezen. Zien of je grote wens uitkomt, ik gun het je zo! Daarnaast het feit dat je chronische ziek bent { ben ik ook} dat je juist getrouwd bent en er zo mooi over schrijft, je je liefde voor dieren. eigenlijk alles... ga zo zeker door, je hebt een geweldige blog!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor dit mooie en lieve compliment! Ik heb een paar kleine aanpassingen aan deze nieuwe layout gemaakt waardoor het nu ook mogelijk is om mij via bloglovin en uw email adres te volgen. Hopelijk blijft u gezellig lezen!

      Verwijderen
  4. Trouwfoto's terug kijken blijft altijd mooi. Klinkt als een fijne week

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥