After Wedding | Mijn bruidsboeket

by - augustus 06, 2015

Laatst was ik eens aan het bladeren door mijn blogjes en toen kwam ik er ineens achter dat ik eigenlijk nog helemaal niet zoveel over onze trouwdag heb geschreven! Shame on me.. vreemd eigenlijk want ik wil er nog zoveel over vertellen en laten zien! Dus de komende tijd ga ik af en toe een blogje wijden aan één van onze mooiste dagen. Om de artikelen kort en interessant te houden heb ik ervoor gekozen om deze dag vooral te laten zien doormiddel van onze foto's van de fotoshoots.

Voor vandaag laat ik jullie een kijkje nemen naar mijn bruidsboeket. In voorgaande blogs, hier en hier , konden jullie lezen dat pioenrozen al gelijk een eerste keus van mij waren. Later begon ik echter aan deze keus te twijfelen en koos ik liever voor wat stoerdere kleuren en bloemen. Helaas gingen de zwarte rozen op het laatste moment toch niet door en kwam ik weer bij mijn eerste keus uit. Gelukkig matchte de licht roze pioenrozen ook erg mooi met mijn nieuw gekochte sieraden.


In het begin was ik erg bang dat het roze niet bij mijn jurk zou passen, maar gelukkig was dit niet het geval. Het maakte gelijk het totaalplaatje iets lichter, iets vrouwelijker. Achteraf was het dus helemaal geen slechte keus en zowel Chris en ik waren er erg blij mee.



Omdat ik de aandacht naar mijn jurk wou brengen, wilde ik geen uitbundig en groot bruidsboeket. Samen met de bloemist heb ik voor 15 pioenrozen gekozen, een bescheiden maar toch niet te klein boeket. Ik had alleen wel gehoopt dat ze in de loop van de dag wat meer uit zouden komen.. Maar helaas, het bolletje pioenrozen is niet verder uitgekomen. Des ondanks was het een mooi boeket en kreeg ik er erg veel complimentjes over. Een geslaagde keuze, eentje die ik zo weer zou maken 

You May Also Like

13 Reacties

  1. Ik vind je bruidsboeket erg mooi. Past zeker goed in het geheel. Ik ben benieuwd naar je volgende blogjes over je bruiloft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het een heel mooi boeket, mooi passend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw jurk past gewoon bij jouw. Een prachtige foto van jouw.
    Dat boeket is zo mooi en fleurig.Ik ben nieuwsgierig naar wat je nog gaat schrijven over de trouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pioenrozen zijn altijd zo mooi. Goede keuze. Onderste foto is super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pioenrozen zijn en blijven prachtig. Vooral deze meerkleurige exemplaren.
    Een prachtig en heel bijzonder bruidsboeket.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Steeds als ik de foto's weer zie denk ik Jeetje wat mooi! Echt om trots op te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel ♥ Wij zwijmelen ook nog regelmatig eens terug bij het zien van deze foto's..

      Verwijderen
  7. Die hadden we inderdaad nog niet goed kunnen bewonderen op de eerder vertoonde foto's van jullie huwelijksdag. Hier komen ze dan weer mooi tot hun recht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je jurk blijft echt geweldig, ik blijf het maar zeggen! Het boeket is ook prachtig zeg, past er inderdaad helemaal bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat past alles mooi bij elkaar, heel bijzonder!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi boeket heb je! Ik ben ook nog steeds erg blij als ik mijn boeket zie op de foto's :-)
    Eerst wilde ik geen boeket, maar toch blij dat ik dit heb gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhhhh.... geweldig Michelle!
    |Ik ben er even uit geweest en inmiddels ben je dus getrouwd. Bij deze dan nog van Harte Gefeliciteerd. Wat een geweldige mooie jurk in dat paars. Ik had een gifgroene maar deze paarse is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zien jullie er prachtig uit. Hier hou ik van!! Mooi eenvoudig boeket ook, helemaal goed

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥