Bloemenpracht | Rozen

by - augustus 04, 2015

Net zoals de Passiebloem verdiend ook de roos haar eigen plekje hier op Kersenbloesems. Sinds het stukje 'Klein bezoek' heb ik de roos niet meer laten zien. Jammer eigenlijk want ze heeft prachtig gebloeid dit jaar. Vele knoppen zijn uitgegroeid tot grote, zalm-kleurige bloemen. Een mooie blikvanger zo in het hoekje van ons balkon. Of er nog meer knoppen zullen komen is nog maar de vraag, ik zie wel dat ze haar best doet om nieuwen aan te maken. Maar of het haar zal lukken met deze herfstige temperaturen wacht ik nog even af. Voor vandaag wil ik jullie in ieder geval deze mooie bloemen laten zien..





Hoe deden jullie rozen het dit jaar? Waren ze ook zo vroeg in bloei of  kunnen jullie er nog steeds van genieten?

You May Also Like

6 Reacties

  1. Wat een prachtige rozen! Grappig trouwens ik zag van het weekend ook opeens passiebloemen bij onze onder buurvrouw. Ik wist helemaal niet dat ze die had, maar ze beginnen nu ook uit te komen! Ik moest dan ook meteen aan je blog denken toen ik ze zag hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, deze heeft echt een prachtig kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat Prachtig...echt genieten!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De buurman heeft ze en ik mag er nog steeds van genieten. Ze glippen mijn tuin in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh mooie rozen en ze ruiken altijd zo zalig.
    Ik koop alleen roosjes om ze in een vaas te zetten.
    We hebben namelijk geen bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥