Studeren

by - december 10, 2011


Iedere scholier of student kent het wel : Blokken voor die ene toets.
Jep that's right, dat ben ik dus nu aan het doen. Zo tussendoor alle schooluurtjes,
stage dagen en het werken in het weekend. Op het moment is het allemaal een beetje
veel bij elkaar, maar ja dan moet je als student zijnde maar niet op jezelf gaan 
wonen he. Als troost kijk ik mijn mooie huisje maar is rond. Het is het allemaal dubbel
en dwars waard maar af en toe is het wel zwaar. Ik ben ook geen student die tevreden is
met een 6.. dus leren leren leren... De vorige toets heb ik (als een van de weinigen)
netjes gehaald hoor, met een 6.5. Komende toets wil ik wel graag wat hoger halen.
Sterker nog deze moet voldoende zijn ander krijg ik het erg moeilijk in Januari
als ik mijn EHBO examen wil doen. Maar ik zie het wel, meer dan m'n best kan ik niet
doen. Soms moet je ook tevreden zijn met wat je hebt en wat je kunt...

You May Also Like

6 Reacties

  1. SUCCES!!!
    de tekst die je aan de zijkant heb staan vind ik prachtig, en is er 1 die ik denk ik aan een paar collega's ga geven.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was bij mij ook altijd een dilemma, altijd hoog willen scoren maar toch ook nog wat leuks kunnen doen. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Michelle,

    Succes met leren.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Precies & houd je vooral vast aan dat laatste! Ik was een ontzettende strever op school, en nog wel, maar ik heb het ook voor een deel los kunnen laten nu ik in mn 3e jaar van t HBO zit. Hier is voldoende gewoon prima & draait het niet meer om cijfers. Gehaald is gehaald en daar mag je tevreden over zijn. Ik woon nog thuis en dat heb ik ook echt wel nodig. Knap dat je het zo allemaal bij elkaar doet maar zorg ervoor dat je wel je rust pakt & het niet allemaal tot in de puntjes perfect hoeft. Dan krijg je opgestapelde stress.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥