School, Stitching and Sickness

by - december 12, 2011


Af en toe worden er een paar kruisjes gezet. Het hoeft niet super
snel te gaan ( kan ook niet met dit formaat) maar resultaat zien is natuurlijk
altijd leuk. De laatste paar dagen was ik druk met leren voor toetsen.
Die inspanningen werden wel beloond want de presentatie (obesitas bij honden
en katten)  van vandaag ging erg goed en ik kreeg een 7,7.


 Morgen nog een grote toets van EHBO, woensdag over het spijsverteringsstelsel
en dan ben ik weer klaar met alle toetsen. Nog even volhouden en dan
weer even rust, rust waar ik hard aan toe ben! Het gaat namelijk nog steeds niet
echt lekker. Maar ik ga gewoon door, nog 1.5 dag en dan heb ik heerlijk een middag
vrij, even tijd voor mijzelf! En voor het borduren...

You May Also Like

7 Reacties

  1. Prachtig Michelle , heel mooie kleuren zitten hier in !Nog veel succes met je toetsen , je doet het uitstekend ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, wat een mooi cijfer, dan wordt je inderdaad beloond. Nu nog even doorzetten en dan lekker borduren.
    Je borduren wordt prachtig, alle steekjes helpen hè.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vergeet niet tussendoor ook te genieten & je rust te pakken! Succes met je toetsen! Een 7.7 is super goed & daar mag je trots op zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ten eerste prachtige kopstoot, echt vind je layout heerlijk om te zien. Maar verder met al die kleine steekjes ben je wel heel veel opgeschoten. Mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prima cijfer zeg, succes met de volgende toets.
    En vele kleine steekjes maken een groot werk, en je schiet al aardig op.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een mooi cijfer voor je toets, succes met de volgende toetsen. Je borduurwerk is echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. veel geluk met je toetsen, je kunt het.

    je kleurrijk borduurwerk vorderd prachtig

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥