Twinkle Twinkle Little Star

by - december 13, 2011


Iedereen bedankt voor de lieve reacties, het heeft zeker geholpen
want... ik heb een 8.6 gehaald voor mijn toets van EHBO!
Super blij mee gewoon! Het was heel veel leerwerk, veel verschillende
ziektes en symptomen maar de toets was heel kort en simpel.

Vanmiddag heb ik het lekker rustig aan gedaan. Gisteravond voelde ik
de koorts al opkomen en vanmorgen nog steeds verhoging. Snel de toets
maken dus en weer op naar huis. Een rustig dagje, veel rusten en af en toe
wat gehaakt.Gelukkig zijn deze snel te maken :)



Wat kleine kerststerren voor bij ons in de boom..


En een paar om als Cadeau weg te geven.. De voorste is een dubbele,
het geeft wel een leuk effect. Ondertussen heb ik alweer een andere soort sterretje 
gemaakt maar die zal ik later wel laten zien. Op naar het volgende project!

You May Also Like

6 Reacties

  1. Gefeliciteerd met je goede cijfer :D!
    En wat een leuke sterretjes <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Topper! Dat is een dikke voldoende!
    Leuk die gehaakte spulletjes! Ik heb t haken al tijden op een laag pitje staan omdat t zoveel tijd en concentratie kost hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed cijfer, nu lekker uitrusten en hier en daar een beetje haken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak je leuke dingen Michelle.

    Groetjes van Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. proficiat met je goede punten.

    prachtige haakspullen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥