Project: Extra kleine Kerstmutsjes

by - december 16, 2011


Na veel te hebben gebreid had ik er dan eindelijk genoeg, nouja voor
mijn klasgenoten dan. Deze kerstmutsjes heb ik nog wat kleiner gemaakt
zodat ze sneller te maken waren.Natuurlijk hielp Simba weer mee :)




Nouja meehelpen.... Ze was ook een beetje boos toen ik wat mutsjes
afpakte.. hihi



Schattig he,zo allemaal op een rijtje ^^ 


Met een briefje erbij. Ik vond dit toch wat persoonlijker/leuker
dan kant-en-klare kerstkaarten. Ik heb er hele leuke reacties opgekregen
en ik was gek genoeg ook de enige die iets voor kerst/oud & nieuw deed!

Nog 4 of 5 (iets grotere) kerstmutsen en dan heb ik ze allemaal af.
Ik vond het een erg leuk idee, de uitvoering van de eersten waren ook leuk.
Maar die laatsten vallen toch wel zwaar hoor. Voor volgend jaar wil ik iets anders
gaan maken, her en der al hele leuke dingentjes gezien dus wie weet!

Ik wens iedereen alvast een heel fijn weekend,
Liefs Michelle

You May Also Like

8 Reacties

  1. Ik vind het een heel erg leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er toch ontzettend leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk zeg! Een super leuk idee! Daar verras je anderen wel mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk idee! Veel persoonlijker dan de zoveelste kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat enig, ik zag ze laatst in een winkel, twijfelde nog even of ik er eentje mee zou nemen voor de katten om een gekke kerstfoto mee te maken maar toch maar niet gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. awhhh wat een schattige mutsjes en wat een leuk idee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk idee! die mutsjes zijn echt prachtig geworden, heel leuk om te krijgen vind ik..

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥