Muray

by - december 19, 2011


Ik had het patroon al in het Engels gevonden en eigenwijs als ik ben
moest en zou ik deze maken. Druk aan het vertalen dus, maar wat blijkt..
Iemand anders was zo lief geweest om dit schattige beestje te vertalen.
Dankjewel Charaminl ^^

Meet Murray the Reindier



Ik heb nu ook voor het eerst veiligheidsoogjes gebruikt, een stuk beter
dan elke keer de oogjes erop borduren. Dit geeft veel meer effect.
En nu de kerstmutsen ook allemaal op de post zijn kan ik weer aan
iets nieuws beginnen :)

You May Also Like

4 Reacties

  1. Wat leuk! Ik heb al een tijd niet meer gehaakt, maar vindt het heerlijk om die leuke creaties te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volgende poging,wat een lieverd dit rendier.
    Ben benieuwd naar je volgende project.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥