Bloempot met bloemen #1

by - december 21, 2011


De komende tijd zal ik helaas niet zo veel update's plaatsen over mijn
borduurwerken. Ze liggen allemaal netjes in de kast, ik heb het haken weer
helemaal terug gevonden! Het ene na het andere project word gehaakt.
Achteraf vond ik het wel jammer dat ik weinig spulletjes voor kerst had
gemaakt maar ach volgend jaar is het weer kerst. De rest van de week zal
 uit stage en werken bestaan, niet erg veel tijd over dus. De boodschappen
voor kerst moeten nog worden gehaald en ook nog een aantal cadeaus.



Dit is het project waar ik op het moment mee bezig ben.
Het zal uiteindelijk een bloempot met 2 bloemen worden, het voorbeeld
zal ik binnenkort nog wel laten zien..


De stempel, de steel, de bladeren en 3 bloemblaadjes zijn af.
Nog 3 bloemblaadjes te gaan en dan is de eerste bloem al klaar.
De volgende zal wat kleiner worden.

De foto's zullen soms wat vager en van mindere kwaliteit zijn.
Mijn camera heeft al een tijdje kuren maar nu doet ie helemaal niks meer.
Gelukkig heb ik nog een redelijk goede camera op mijn mobiel zitten, daar 
zullen dus alle foto's mee genomen worden.

You May Also Like

4 Reacties

  1. Haken IS ook leuk!
    En afwisseling is ook goed.Het valt me op dat jij je vasten door maar 1 lusje haakt, de meesten haken door beide lussen heen ( van de vorige vaste)om ribbels te voorkomen.Maar doe gerust wat jij het fijnste vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk projectje zeg. Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat het haken momenteel helemaal in is bij je. En haken is ook super leuk, en borduren komt vanzelf wel weer. Maar geniet er lekker van.

    Het word nu al leuk ben benieuwt hoe die verder word!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Creatief hoor. Ziet er nu al erg leuk uit dus ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥