A stitch in time: Juli

by - augustus 03, 2015


Welkom bij de tweede 'A stitch in time'. Een nieuw idee om jullie maar ook mijzelf, een beter beeld te geven hoeveel ik de afgelopen maand heb geborduurd. Waarom vraag jij je misschien af? Nou, om beter gemotiveerd te blijven. Met grote borduurwerken wil dit nog wel eens wegzakken, zeker als je alleen maar achtergronden moet borduren!

Elke eerste van de maand zal ik een nieuwe 'A Stitch in Time' online zetten. Er komen dan twee foto's onder elkaar te staan, één foto van het begin van de maand en eentje van het einde van de maand. Als het goed is, komt de groei dan mooi naar voren. Of misschien heb ik juist die maand helemaal niet geborduurd, dat kan natuurlijk ook. Voor vandaag laat ik alleen de Lotus Owl zien, zij is namelijk alweer de enige waar ik deze maand aan heb geborduurd.

Begin juli

Eind Juli

Deze maand is het gelukt om de tweede bladzijde af te borduren! Tot nu toe gaat het borduren erg lekker, ik heb het tempo er weer goed in zitten. Zou het te maken hebben met deze maandelijks blog? Natuurlijk wil ik hiervoor zo'n mooie update laten zien, niet dat jullie met een vergroot glas naar de kruisjes moeten zoeken. Het is zeker een mooie motivatie! Maar dat niet alleen, ik vind het vooral ook weer erg leuk om te borduren! 

Nu moet ik alleen nog even ontdekken hoe ik het beste die lappen stof wegwerk. Omdat ik al redelijk op het midden van de stof borduur, heb ik aan alle kanten stof hangen. Mijn eigengemaakte  Q-snap cover beschermd de stof tegen vlekken maar niet tegen kreukels. En om nu voor iedere foto de stof te gaan strijken dat lijkt mij ook niks. Hoe doen jullie dit?

You May Also Like

8 Reacties

  1. Wauw, de kleuren zijn geweldig! Persoonlijk vind ik dat een hobby een hobby is en als je geen of weinig zin hebt om te borduren, je dat dan ook niet hoeft. Er MOET al zoveel ;) Ik heb geen ervaring met grote borduurwerken dus kan ik je niet helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch deze maand flink door geborduurd. Leuk om de update van deze maand te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw wat heb je veel geborduurd, ow ik strijk het met me hand een beetje glad. Maar doe er verder niks aan eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik vind het er heel mooi uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goed gewerkt, prachtige kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een flink stuk af gekregen zeg! Misschien dat deze categorie je inderdaad onbewust toch een beetje aanspoort om flink te borduren. Het is natuurlijk veel leuker om een groot verschil te zien dan een kleiner verschil.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch weer een behoorlijk stuk opgeschoten. Als je er elke dag eventjes mee bezig bent lijkt die evolutie minder op te vallen, maar deze maandelijkse foto's maken het zeker duidelijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥