Zon, zee en strand

by - augustus 02, 2015

Zo af en toe pakken we de auto richting het strand. Heerlijk om even uit te waaien en een stuk te wandelen langs de zee. Helaas is het niet naast de deur, dit weerhoud ons ervan om dit maandelijks te ondernemen. Maar het voelt dan wel weer als een echt dagje uit..


Ondanks dat hij niet ver het water in gaat vind Bentley het strand ook geweldig, zo gauw hij uit de auto stapt is het net of hij het zeewater al kan ruiken In een richtte lijn trekt hij ons mee naar het strand. Om vervolgens op veilige afstand te blijven kijken, best eng zo'n grote oceaan voor zo'n klein hondje. Wanneer ik het water in loop volgt hij mij, vanaf dit moment durft hij het zelf aan.


Terwijl Chris en Bentley aan het dollen zijn kan ik mooi wat foto's maken. Een momentje voor mij en mijn camera. Vele foto's worden gemaakt, maar ook velen worden weer verwijderd. Het is moeilijk om rustige foto's te creëren terwijl er zoveel mensen zijn die ook genieten van dit mooie weer. Nu kan ik het ze niet kwalijk nemen want iedereen verlangde weer naar die warme zonnestralen. 


En zo heel af en toe kom je ook iets bijzonders tegen. Een levend krabbetje met een mooi huisje, normaal zien we alleen dode krabbetjes die zijn aangespoeld. Maar deze was springlevend. Langzaam kroop hij weer richting de zee, net genoeg tijd voor mij om wat foto's te maken voordat de zee hem weer terug nam.


Na een mooie wandeling ploffen we neer bij een strand paviljoen. Terwijl Bentley uitrust kunnen wij heerlijk genieten van een cappuccino  met vers gebakken appelcake. Een heerlijk dagje uit 

You May Also Like

7 Reacties

  1. De foto's zijn heel mooi gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo heerlijk! Erg mooie foto's ook weer :-)
    Ik was vorige maand op het strand voor een high tea met vriendinnen. Heerlijk<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's zijn het geworden zeg! En die laatste van de krab is echt super mooi, gaaf ook dat je dat zomaar tegen kwam op het strand!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's (had ik dat talent maar!) En het lijkt me ook echt een geweldig dagje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat jullie aan zee van het mooie weer hebben kunnen genieten. Ideaal om eens goed uit te waaien en tot rust te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kan ik toch genieten van jouw foto's! Lekker hè zo'n moment met de camera? Zeker op het strand!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥