Wedding Talk: Trouw kaarten

by - februari 09, 2015

Het leed dat trouwkaarten uitzoeken heet.. Nu is trouwen een romantische gebeurtenis, dat is vanzelfsprekend. Helaas ligt het bij de meeste thema's er wel erg dik bovenop. Het is erg moeilijk om een stoere trouwkaart te vinden zonder te veel strikjes, roze, hartjes of rozen. Een kaart die goed bij ons zou passen, een kaart waarvan de gasten zeggen 'Ja, dat is echt Chris en Michelle' .. Een kaart die bij ons past en ons weergeeft, dat was nog een hele opgave!

( alle afbeeldingen komen van Trouwkaarten.nl )

Daarnaast leek het mij leuk om een kaart uit te zoeken die bij onze interesses past. Een natuur thema misschien. Ik kwam al snel bij bovenstaande kaarten uit. Mooi, maar toch net niet helemaal wat ik zocht. De tweede kaart, met de uiltjes vond ik wel weer leuk maar Chris niet. Tja als je dacht dat het moeilijk was om überhaupt kaarten uit te zoeken, want maar af tot je aanstaande zich er ook mee gaat bemoeien 


En dan ga je verder zoeken..Misschien moesten we toch maar eens outside of the box gaan denken. Misschien was het beter om een kaart te zoeken met onze kleuren. Helaas zijn de meeste kaarten redelijk ehh ja.. wit! En laat ik nu net geen witte jurk hebben. De pagina's werden steeds korter, eigenlijk best handig want zo kom je vanzelf op die ene perfecte kaart uit. En na een paar dagen zoeken heb ik hem eindelijk gevonden! Niet één maar twee verschillende kaarten.. 

Snel werden ze als sample aangevraagd en binnen een aantal dagen had ik ze thuis. Helaas viel de kaart met mijn voorkeur vies tegen, op een beeldscherm kwam ie toch anders over. Dus de keus viel op kaart nummer twee, deze viel gelukkig niet tegen en was net zo mooi als ik mij voorstelde ♥ Nu nog een tekst voor de binnenkant maken en dan kunnen ze verstuurd worden. Natuurlijk staat DE kaart niet tussen deze kaartjes, want ik houd hem nog eventjes geheim ^^

You May Also Like

12 Reacties

  1. De eerste twee zijn super leuk zeg! Wij mogen ons binnenkort ook over dit leed gaan buigen haha. Want morgen weten we precies hoe of wat met onze bruiloft en ga ik ook opzoek naar trouwkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is heel veel keuze uit kaartjes enorm. Had ik een naar geleden ook last van. Gewoon het mooiste boek uirgekozen van alle boeken. Dan de maat gekozen. En toen ging het vrij vlot het kiezen. Alleen bij ons was het wel even een bouwpakket kaartje in elkaar zetten. Vouwen, sticker, en dan opplakken maar wel leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mag ik vragen welke site je hebt bezocht? Wij trouwen in sept en hebben ook nog totaal geen idee qua kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kaarten die wij hebben uitgekozen komen ook van http://www.trouwkaarten.nl/ ( net zoals deze voorbeelden)

      Verwijderen
  4. Toen we in 2011 trouwden heb ik zelf onze uitnodigingen gemaakt. Toen was ik nog niet echt bezig met kaarten maken en had ik nog niet al het materiaal dat ik nu in huis heb. Maar ik was uiteindelijk wel gelukkig met het resultaat dat mooi bij ons leek te passen. Nu had ik die uiltjes zelf kunnen maken, maar ik denk dat het niet zo leuk blijft wanneer je vrij veel dezelfde kaarten moet maken vermits er wel wat tijd in die uiltjes kruipt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb er wel eens over na zitten te denken om ze zelf te maken, maar toch maar besloten om dit niet te doen. Kost me teveel tijd + iedere keer zelfde kaart maken lijkt me niet leuk inderdaad. Ook ontbreekt het hier aan goede materialen. Voordat ik dit allemaal aangeschaft heb, ben ik volgens mij duurder uit dan dat ik ze bestel ;)

      Verwijderen
    2. Je zou inderdaad al snel verschieten wanneer je een aantal materialen moet aanschaffen. Gelukkig viel dat bij die van ons goed mee. Enkel papier, een mooie stempel van het Boekenfestijn, een zilveren inktkussen en zilver embossingpoeder. Iets met meer details zou inderdaad te kostelijk worden en vooral heel tijdrovend zijn.

      Verwijderen
  5. Oh ik vind die eerste leuk zeg :) Ik zou het ook erg lastig vinden hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat jullie geslaagd zijn! Ik weet nog dat wij het ook een hele uitzoekerij vonden, maar uiteindelijk zijn we ook geslaagd, ruim 26 jaar geleden alweer... ;-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moeilijke keuze hoor, ben benieuwd wat het wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De onderste twee kaarten vind ik goed bij jullie passen.
    Ik neem aan dat als het zover is, je de trouwkaart ook op je blog laat zien.
    Ben nu wel benieuwd welke het gaat worden.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben erg benieuwd, vind de 2 bovenste zelf het leukste!
    Nog steeds ben ik na al die jaren blij met de trouwkaart die wij hadden gekozen<3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥