Liberate Me :: Blz 1

by - februari 07, 2015

De donkere kleuren zijn niet alleen lastig om mee te borduren, maar foto's maken wordt ook een stuk lastiger. Gelukkig is het dit keer redelijk gelukt, ondanks het sombere weer. Een voordeel van de vele zwarte draadjes, het borduren gaat redelijk vlug. Al zou je dit niet zeggen aangezien mijn laatste update van december was.. De laatste paar dagen heb ik haar weer opgepakt en ineens kwam het einde van de bladzijde inzicht. 


De takken zijn zichtbaarder geworden en wie goed kijkt, ziet ook de blaadjes van de klimop. Een donker borduurwerk, maar toch kan je heel veel details vinden. Misschien juist wel door die donkere kleuren. De komende dagen zal ik aan de pagina ernaast borduren. Nu is het alleen nog wikken en wegen of ik de hele pagina zal borduren, of dat ik een klein randje maak en daarna naar onderen verhuis.. Maar dit zijn allemaal luxe problemen, natuurlijk staat het genieten van het weekend voorop!

You May Also Like

7 Reacties

  1. Dit is inderdaad behoorlijk donker, Michelle.
    Ik zou heel veel moeite mee hebben om het goed te zien.
    Ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat.
    Een heel fijn weekend.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ik zie trouwens op je banner. Dat je bruiloft nu echt dicht bij komt. Spannend joh.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een zeer mooi resultaat. Je kan ook de pagina nummers volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De eerste pagina af! En net wat je zegt, als je goed kijkt zie je heel details.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. inderdaad, donkere foto door de kleuren.

    Maar daarom niet minder mooi en prachtig geborduurd. doe zo voort ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze foto is inderdaad duidelijker dan de vorige. Hier komen de schakeringen mooi tot hun recht. Je lijkt mooi te vorderen met dit project.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥