Winter wonderland

by - januari 24, 2015


De weersvoorspellingen worden hier meestal genegeerd, ze kloppen toch meestal niet. Toch was de
verrassing groot toen ik vanochtend de gordijnen opende, de wereld was in één nacht wit geworden.
En niet een klein beetje wit, Moeder Natuur is druk geweest. Al vroeg werden de wandelenschoenen aangetrokken en werd Bentley's riem omgedaan. 


De vorige keer vond Bentley de sneeuw ookal zo mooi dus ik was erg benieuwd hoe hij het deze keer
zou ervaren. Ondanks  dat hij helemaal met zijn pootjes weg zakte vond hij het prachtig! Al happend
in de sneeuw rende meneer een flink stuk voor ons uit.  Helaas plakte de sneeuw behoorlijk aan zijn
vachtje vast waardoor ons mannetje als snel in een koud sneeuwpopje veranderde.



Het werd weer tijd om naar huis te gaan. Ik maakte nog een paar foto's want je weet immers niet hoe
lang de volgende sneeuw weer op zich laat wachten en we wandelden langzaam richting thuis.Terwijl
Bentley aan het opwarmen is worden hier de breinaalden weer opgepakt, een hobby die toch wel erg
verslavend is. Wij vervelend ons dit weekend vast niet..


You May Also Like

5 Reacties

  1. Hier eindelijk ook sneeuw! Mocht ook wel eens na twee jaar geen sneeuw gezien te hebben! Alleen een beetje jammer dat het al duidelijk weer aan het smelten is.. Maar dat mag de pret niet drukken wat het heeft eindelijk ook hier gesneeuwd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk! En wat leuk dat hij er zo van geniet!
    Ik beleefde de sneeuw anders, omdat ik nog met de trein naar Nijmegen ging! Met driekwartier vertraging ben ik toch gewoon overgekomen! Vriendjelief heeft wel wat foto's geschoten!
    Haken daar heb ik de rust nog niet weer voor..maar filofaxen is een veelvoorkomend werkwoord hier geworden hihi!!
    P.s. tot morgen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, erg mooie foto's! Hier (gelukkig) geen sneeuw...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥