Cherryblossom tattoo

by - januari 23, 2015


Bijna drie en een half jaar geleden liet ik mijn geliefde Cherryblossom tattoo zetten. Lang was er over het ontwerp nagedacht en samen met de tattoo artist werd het zorgvuldig uitgetekend. Nu een aantal jaar later miste er iets. De 'kleur' verdween naar de achtergrond en wat vond ik dit jammer! Natuurlijk veranderen tattoeages met de tijd en daarom werd er weer een bezoekje aan de tattoo zaak gebracht. 

                  

Iedere tattoeëerder zet zijn tattoeages op een eigen manier en bij mijn huidskleur was er teveel schaduw gebruikt ipv zwarte inkt. Een andere artiest, die ook mijn Heartagram heeft gezet, mocht hem nu bijwerken. Om meer diepte te creeëren werd er nu gebruikt gemaakt van meer zwart, hier en daar werd die kleine verandering gemaakt, maar het had een groots verschil. Eentje die op de foto nog niet eens helemaal zichtbaar is. Een uurtje heb ik in de stoel gezeten maar mijn Cherryblossom kan er weer tegen aan! En nu.. nu wordt het sparen voor mijn volgende..

You May Also Like

8 Reacties

  1. Eigenlijk vind ik deze tattoo, erg mooi. Hou totaal niet van chinese tekens en draken. Maar deze vind ik echt zeer vrouwelijk! Hier mag je trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel bijzondere tattoeage, ik heb nog nooit zoiets gezien! Ik moet er zelf niet aan denken, mijn dochter heeft het er al wel over dat ze dat later wil doen. Ik ben benieuwd of ze het ook gaat doen. Zelf heb ik een kersenbloesemtak op mijn geboortekaartje en ik vind het altijd leuk als ik er iets van tegenkom.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een grote tatoeage. Super dat je er zo blij mee bent!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥