This Week 4/2015

by - januari 25, 2015


'This Week' is een terugkomende post, die doormiddel van zelfgemaakte foto's terugblikt op afgelopen week'


Gezellige bolletjes in huis gehaald / Stukjes verder met Liberate Me /  Quote of the day: Be Patient,
Everyting comes to you in the right moment / Mijn tattoo laten bijwerken  / Vriendlief gaat weer
studeren dus nog even samen lunchen bij Bagel & Beans / De start van een nieuw breiproject / Liefde
voor onze nieuwe keukenmachine, we kunnen nu lekkere sapjes persen / Mezelf in een paar uurtjes
kabels leren breien/ Sneeuwpret met Bentley 

Ook deze week vloog weer voorbij. Met een lege agenda ging ik deze week tegemoet en vermaakte
ik mij zoals altijd weer prima. Met Bentley naast mij op een kussentje heb ik weer heerlijk veel
gehandwerkt en heb ik zelfs nieuwe dingen geleerd. Voor aankomende week staat er weinig
op de planning behalve de ontmoeting met My cup of latte! Een leuk vooruitzicht.

Hebben jullie nog plannen voor aankomende week?

You May Also Like

6 Reacties

  1. Wat een heerlijk overzicht, ik ga dinsdag naar 'moeder ik wil bij de revue' dus word een pittig maar leuk dagje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zeg lunchen bij Bagels, ik moet er ook weer eens naar toe!
    Fijne Zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat je komende week net zo'n fijne week hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmm fijnheid! Ziet eruit als lekker het leven vieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knappe verzameling van je week.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ging na lange tijd weer eens aan het breien. Samen met mijn nichtje had ik immers een film-marathon op de planning staan waardoor ik vier films lang kon breien. Leuk, want nu kwam dat er eindelijk nog is een keertje van. Het minder leuke is dat ik momenteel door dat breien een ontstoken spier heb die me parten speelt. Gek dat je door zoiets rustig ook last kan krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥