Wedding talk: Ringen

by - januari 14, 2015


Met het afsluiten van mijn opleiding maar ook het aanbreken van het nieuwe jaar, 
gaat ook onze planning voor de bruiloft verder.  In januari zullen we een paar grote 
agenda punten gaan regelen. O.a de locatie voor het diner, de fotograaf maar ook de
ringen. Zoals bijna iedere vrouw houdt ik van sieraden. Ik houd alleen niet van een
blinkend diamandje. Mijn verlovingsring had dan ook een Amythist ipv een steentje.
Nu is het helaas zo dat de meeste trouwringen toch wel een steentje hebben.



Als je een ring zonder steen wil, kom je al snel op een gladde ring uit. Ook niet helemaal 
wat ik zoek dus. Wat ik graag zou willen heb ik helaas hier nog niet voor een schappelijke 
prijs gezien. Want ook dit speelt mee. Sommige ringen die ik wel mooi vind zijn ons gewoon
te duur ( denk aan 2.600 euro voor een setje ringen) of ze zijn niet in Nederland te verkrijgen. Net
zoals bovenstaande ringen, helemaal mijn smaak maar ze zijn helaas hier niet verkrijgbaar.
Binnenkort gaan we op ringen jacht, ik ben dan ook heel benieuwd of het matcht met mijn 
ideeën en inspiratie. 

Vonden jullie ringen uitzoeken ook zo moeilijk??


You May Also Like

9 Reacties

  1. Wat spannend! Geniet maar van de ringen jacht, hopen dat je iets leuks kunt vinden :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij gaan sept 15 trouwen maar wij dragen zelf nooit ringen vanwege werk (stratenmaker en ik agrarisch). Gaan dus ook voor simpele ringen. Verder is het meeste geregeld. Alleen onze kleding, de ringen en de fotograaf. Leuk he die voorbereidingen?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met de jacht, voor mij zal het niet zo lastig zijn omdat ik een glade trouwring wil/moet. Moet omdat ik ze anders continu af moet doen op me werk, wil omdat ze rustig zijn en ik ze denk ik ni zo snel zat raak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh die met die doodshoofden zijn geweldig! Wij moeten binnenkort ook maar eens op jacht gaan.. Want we willen in juni nog trouwen haha. Maar goed. Bij ons word het helemaal lastig want Dennis kan geen zilver dragen.. Goud vinden we niet mooi dus komen we al snel op staal uit..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het uitzoeken van ringen lijkt mij ook heel moeilijk. Succes met de zoektocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oehh spannend zeg. Hopelijk vind je iets wat bij jullie past! Wel lastig als je niet van standaard houd, maar dat maakt de zoektocht stiekem ook wel leuker denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niemand zegt dat je "officiële" trouwringen moet kopen hé.
    Misschien zien jullie wel mooie ringen, in het vakje van de "gewone" ringen en niet in het vakje van de "trouwringen". Naar mijn gevoel kosten ze ook altijd meer als ze in het vakje van de trouwringen liggen ;-) 2.600€ is idd overdreven! De linksboven vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben net als jij niet gek van die blinkende steentjes. Zelf heb ik dus een sobere, gladde ring zonder. Die vind ik mooi én hij was betaalbaar, want trouwringen kunnen echt wel heel kostelijk zijn. Ik heb trouwens ooit bij een vriendin een ring besteld met een paarse roos. Bij mij is de bloem vrij groot, maar ik vermoed dat je iets dergelijks ook wel met een fijner exemplaar kan vinden. Kies vooral maar iets wat jullie zelf mooi vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn man heeft de ring uitgezocht en hij kent me goed want hij past super bij mij. Gewoon een gladde, zilveren ring. Geen poespas want daar hou ik niet van... Succes met het vinden van de ringen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥