Miss Wooly

by - januari 12, 2015


De Uilen Pixeldeken en Ripple deken zijn niet mijn enige haakprojecten, zo heel
af en toe haak ik ook een lapje voor een Miss Wooly. Op drie november maakte ik
een haakverlanglijstje en deze ben ik langzaam maar zeker aan het afwerken.

Dit keer niet op bestelling, maar gewoon lekker voor mijzelf. Als je zo af en toe een
hexagon haakt is het helemaal niet erg, sterker nog dan haken ze nog lekker weg ook.
Zonder dat ik er erg in had zijn de 12 benodigde Pentagons en 20 Hexagons bijna af!
Binnenkort zullen ook de pootjes en kop van Miss Wooly worden gemaakt en daarna
is het in elkaar zetten weer begonnen. Een hele klus maar met een mooi resultaat. 

You May Also Like

12 Reacties

  1. Knap dat je kunt haken, lijkt mij zo leuk, maar ik bak er niks van en heb gebrek aan geduld... :S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een ontzettend lief haakwerkje. Heel knap gedaan! Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat dit veel werk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt vast een heel mooie in deze kleurcombinatie, ik kijk al uit om jouw Miss Wooly te ontmoeten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleurtjes voor miss Wooly!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is idd fijn! Niet alles in 1x achter elkaar moeten haken.. Helaas heb ik zelfs die spirit nog niet te pakken! De babydeken schiet dus nog niet echt op..maar dat gaat nog wel komen. Ben benieuwd naar je Miss Wooly!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze blijven mooi, een geweldig kraamcadeau ;) mocht het zover zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit ziet er prachtig uit, Michelle.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kleurtjes gebruik je..ben nu al nieuwsgierig naar het eindresultaat! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Spanned! Ben benieuwd hoe die er straks uit ziet! En zo af en toe wat haken aan een project is altijd fijn :).

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥