Dekens haken

by - januari 11, 2015


Ik kreeg steeds vaker de vraag hoe het met mijn Uilen Pixeldeken verging, niet raar
natuurlijk want het is ook zo'n leukerd!  Tijdens de kerstdagen ben ik weer lekker aan
de haak gegaan en dit leverde toch zo'n 6 rijen op. Aangezien hij al best groot begon te
worden,besloot ik de rij af te kanten en er dus een kleinere deken van te maken. Ipv alle 
drie de uiltjes zal ik alleen deze maken. Maar niet getreurd, er komen vast nog meerdere
pixel dekens met uiltjes. Het is namelijk veel's te leuk om mee te stoppen  


Na de kerstdagen werd de uilen deken weer weggelegd want er werd een nieuwe deken
gestart, de Ripple deken met prachtige paars- en blauw tinten! Met het fijne Stylecraft
garen haakt het heerlijk weg. Zo fijn dat er zelfs een foutje werd gemaakt. Langzaam 
begon ik aan de uiteindes te meerderen, waardoor de deken scheef begon te lopen. 
Dus na 17  rijen besloot ik haar uit te halen. Vandaag de dag ben ik dus iets minder 
ver, maar krijg ik straks wel een mooie deken met (hopelijk) geen fouten..


You May Also Like

11 Reacties

  1. Prachtige projecten heb je onder handen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Michelle, das gibt ein fantastisch schönes Werk.
    Herzliche Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie dekens. Die pixeldeken vind ik zo gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt dit Prachtig!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die uilendeken vind ik heel erg mooi, maar ook die paarse vind ik gaaf. Vooral de kleuren spreken me erg aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat word het toch allemaal mooi! Wat ben je toch heerlijk creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat je uit moest halen, mooie kleuren en idd heel fijn garen! Geweldig, je uilen-pixeldeken, het ziet er best ingewikkeld uit!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te zien dat de uilendeken echt een combi lijkt van borduren en haken!! Zo kun je beide hobby's mooi combineren! Super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die uil....helemaal geweldig... Ik was ook met een c2c begonnen van het Ajax logo..alleen die wordt mega...ik twijfel echt of ik daarmee door moet gaan...of toch ander garen...

    Ik vind trouwens je ripple ook heerlijk..mooie kleuren...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och die uilendeken<3 Wat een cutie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat worden de beide dekens mooi zeg! Ik ben benieuwd hoe beide gaan worden nu :)!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥