Iets nieuws

by - januari 10, 2015


Dit grauwe weer zorgt ervoor dat vele mensen lekker binnen blijven. Ik dus ook.
Helaas zit ik al enkele dagen binnen want ook hier is Dhr. Buikgriep langs gekomen.
Gelukkig is de misselijkheid redelijk weggetrokken zodat er wat energie vrijkomt om
ook iets te gaan doen. Helaas niet genoeg energie om het huis verder op te ruimen maar
een layout in elkaar knutselen moest wel lukken. 


Dit keer koos ik voor een hele rustige en strakke layout. De letters zijn een blikvanger
geworden, samen met de dagelijkse foto's. Precies wat ik bedoelde. Hoelang deze layout
blijft staan, geen idee. Het is immers heel iets anders dan wat ik normaal maak, maar voor
nu ben ik er erg tevreden over. Geen drukte en frummeltjes meer, iets wat ik tegenwoordig
niet meer zo goed kan hebben. Zowel in de  blogwereld als in onze woning. Alles moet
schoon en strak. Spullen die we niet gebruiken worden opgeruimd, verkocht of weggegeven.
Zal de jaarlijkse voorjaars schoonmaak misschien vroeg zijn begonnen?

You May Also Like

6 Reacties

  1. Ik vind het een hele leuk layout geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! En het is heel logisch dat je behoefte hebt een schoon en strak. Je bent zo druk geweest met je studie dat je ruimte maakt voor een nieuwe tijd! En daar hoort een nieuwjaarsschoonmaak en nieuwe look op je blog ook bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het echt heel erg mooi! Ben stiekem ook benieuwd hoe lang je deze blijft houden, maar het is eigenlijk wel logisch nu je in rustiger vaarwater bent gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem mooi! En het is jouw blog, je doet er mee wat JIJ wil!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach was sind die Zwei so süss.
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke layout! Hoop dat je inmiddels al wat vent opgeknapt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥