Konijnen liefde

by - januari 09, 2015

Konijnen, je hebt er iets mee of juist helemaal niets. Ik daarintegen smelt helemaal wanneer ik twee konijntjes samen zie.  Helaas was de liefde tussen mijn twee konijntjes nog niet zo  ver ontwikkeld. Murray was blij met zijn vrouwtje maar Floortje vond het wel welletjes. 

Na een paar koppelingen begon ik de moed te verliezen, Floortje leek het echt niet te waarderen zo'n nieuwe vriend. Erg jammer want ik vond Murray toch zo'n knapperd. Aangezien dieren (terug) naar het asiel brengen niet bij mij past, probeerde ik het nog een aantal keer.


En ja hoor.. twee dagen voor kerst draaide Floortje helemaal blij. Misschien had ze ook door dat Murray toch wel een knap rammetje is. En zo zitten ze er sindsdien bij, verliefd naast elkaar. Murray volgt haar overal en verliest haar nooit uit het oog. Een konijnenliefde is geboren! 

You May Also Like

12 Reacties

  1. Leuke foto's Michelle.
    Wie weet komen er ook nog wel jonge konijntjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas Irma, Murray is geen volledige man meer ;) Een nestje konijntjes zou ik heel leuk vinden hoor, maar er zijn er al zoveel. Genoeg konijntjes in het asiel zoeken een lief thuis.

      Verwijderen
  2. Wat fijn dat het koppelen toch uiteindelijk gelukt is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elk dier heeft zn charmes. Maar een konijn vind ik altijd wel erg schattig. Vooral die vlaamse reuzen. Maar fijn dat het gelukt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, dat ziet er lief uit! Ik hoop dat ze nog veel tijd samen mogen doorbrengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik smelt altijd van konijntjes, zo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb zelf ook konijntjes gehad vroeger, zo leuk<3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig dat ze nu wel smaken kunnen.
    Ik heb zelf jarenlang konijnen gehad en een konijn mag nooit alleen zijn. Dan kwijnen ze echt weg als ze alleen zijn. Je hebt hele mooie konijnen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥