This Week #3/2015

by - januari 18, 2015


De eerste 'This Week' voor dit jaar!  'This Week' is een terugkomende 
post, die doormiddel van zelfgemaakte foto's terugblikt op afgelopen week.


Gezellig samen poffertjes eten / Een mooie spreuk om de week mee te beginnen,
soms moet je gewoon je eigen weg inslaan / Nieuwe sokkenwol binnen gekregen /
Fijn een middagje naar HIM luisteren  / Na een foutje te hebben hersteld heerlijk verder
haken aan de Ripple deken / Druk aan het plannen voor onze bruiloft  / Charmed kijken /
Ik heb de Lotus Owl er maar weer eens bijgepakt / Taartje maken voor het weekend.

Een heerlijk rustig weekje dus. Ik moet zeggen ik was er na die buikgriep ook echt
wel aan toe! Aankomende week wordt weer een lekker relaxt weekje, met niks moet
en alles mag. Ik ben benieuwd wat de nieuwe week mij gaat brengen..

Hoe was jullie week? En hebben jullie nog iets leuks op de planning staan?

You May Also Like

9 Reacties

  1. Wat leuk zo'n overzicht :) En leuk je uiltje er weer bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het wordt toch wel eens tijd dat Lotus Owl gaat groeien he ;)

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Leuk om te horen Ellen! Soms heb ik het idee dat mensen vaak deze categorie overslaan, maar blijkbaar hier dus niet ;)

      Verwijderen
  3. Mooi overzicht van deze week Michelle.
    Een goed zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh Charmed! Dat blijft zo geweldig he! Hoe vaak je het ook kijkt het blijft gewoon leuk. Ik kan dan sommige afleveringen echt heel vaak zien en ze zullen nooit vervelen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nu zin in poffertjes :-) leuk overzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HIM was mijn vriendinnetje vroeger fan van, allemaal poster van in haar kamer haha. Leuke foto's om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het altijd erg leuk om dit overzichtje te zien. Alleen weet ik doorgaans niet goed welke reactie ik kan posten. Ook dit keer zit het er weer een geweldig leuke weet uit, maar dat kan ik natuurlijk moeilijk elke week opnieuw zeggen. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥