Ask me anything ~ De antwoorden

by - januari 19, 2015




Een tijdje terug plaatste ik een post waar je vragen aan mij kon stellen, de aller eerste
'Ask me anything' Omdat vragen er zijn om beantwoord te worden, zal ik vandaag jullie
vragen aan mij beantwoorden.


Is er iets waar je echt niet tegen kan en waar je echt de kriebels van krijgt? (Melissa)
Ik krijg de kriebels van spinnen en insecten. Als dierenliefhebber ben ik wel altijd verbaasd hoe
mooi die beestjes 
in elkaar zitten, maar die pootjes.. Nee brrr. En waar ik niet tegen kan, hmm ik
denk toch wel mensen die liegen, heel negatief zijn, dierenmishandeling of mensen die zich anders
voordoen dan dat ze werkelijk zijn.  Ik houd van eerlijkheid 

Is er iets wat je absoluut nooit zou doen? (Saskia)
Zeg nooit nooit, maar ik ben bang voor hoogtes dus ik denk parachutespringen, sky diving en 
dat soort ongein. Nee ik krijg het er nu al warm van..

Wat is je favoriete boek/schrijver? (Saskia)
Mijn favoriete genre is fantasy en bovennatuurlijk, de boeken van Anne Rice passen perfect in dit
straatje en zijn dan ook echt mijn favoriete boeken! Ik heb niet veel boeken in mijn bezit, maar de
Vampierkronieken van Anne Rice heb ik dan wel weer. 




















Wat is je mooiste herinnering? (Saskia)
Dit is een lastige, over de jaren heb ik veel beleefd en sommige zijn mooie herinneringen geworden.
Ik denk de dag dat ik Chris voor het eerst ontmoete. Samen het aquarium schoonmaken met mijn opa,
is ook een mooie herinnering, omdat opa ziek werd deed ik dit voor hem omdat hij nog geen afscheid
van zijn aquarium wou nemen. 

Waar kijk je het meeste naar uit qua trouwen? (Saskia)
Ik kijk het meeste naar mijn jurk uit. Omdat de jurk speciaal op maat wordt gemaakt heb ik haar
dus nog niet 
aangehad. Alleen vanuit het boek weet ik hoe ze eruit ziet. Maar de echte kleur en het
gevoel van de stof heb ik dus nog niet ervaren, heel spannend dus! Als het goed is krijg ik binnenkort
het telefoontje dat de jurk er is  en dan kan ik haar dus ook voor het eerst aanpassen.










Weet je nog wat je allereerste handwerk-project was én hoe oud je was toen je dit maakte? (Zwartraafje)
Al op jonge leeftijd was ik in de weer met stofjes, wol en naald en draad. Toen ik 9 a 10 was maakte
ik zelf kleertjes voor mijn barbies. Ene keer van stof en de andere keer probeerde ik iets te breien.
Het borduren 
kwam rond 12 jaar om te hoek kijken. Bij Bertus Workel,de plaatselijke handwerk
winkel, hadden ze hele kleine borduurpakketjes. En hier is het allemaal mee begonnen. Deze
borduurwerkjes heb ik nog steeds trouwens 

Bedankt voor jullie leuke vragen! Binnenkort zal ik de tweede 'Ask me Anything' online zetten dus
mocht je de eerste hebben gemist en toch een vraag ( of meerdere) hebben, dan heb je weer een kans.

You May Also Like

5 Reacties

  1. leuk zo'n blogje. Al moet ik bekennen dat ik dat 1 keer zo'n vragen lijst gedaan. Echter krijg je weinig vragen die nog nooit gevraagd zijn :) (moet bekennen dat ik ook nooit echt wat weet te vragen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n blogje! En zoals Elisa al zegt, ik weet ook nooit zo goed wat ik moet vragen als dit soort blogjes voorbij komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk antwoorden heb je gegeven. Hoop leuke vragen heb je gekregen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat het antwoord op je laatste vraag ook zo mooi lijkt overeen te komen met mijn situatie. Ik maakte op dezelfde leeftijd kleedjes uit stof voor mijn barbiepop en ik haakte een truitje en baret voor mijn beer. Later ben ik steeds meer beginnen breien en kruisjessteek heb ik ontdekt toen ik 11 jaar was. Eerst kleine kaartjes, vervolgens grotere lappen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥