Paultje Paddenstoel

by - januari 05, 2015


Het heeft eventjes geduurd maar ook Paultje is af, met hoedje en al. Een erg leuk
patroontje maar helaas bleef hij toch liggen. Eenmaal weer opgepakt was hij ook
zo af. Helaas niet op tijd voor de herfst maar toch.. 


Voor de kerst stond er een rendiertje op de haaknaald,  maar helaas was het garen op en 
het bij bestellen lukte toen niet meer. Dus deze houden jullie te goed van mij. Ondertussen 
haak ik verder aan de mooie Ripple deken en zullen de laatste bestellingen worden gemaakt.
De laatsten ja, want ik stop met het haken op bestelling. Natuurlijk zal er nog wel eens wat 
voor vrienden en familie worden gehaakt maar niet meer voor het overige publiek. Een 
hobby moet kort gezegd leuk blijven en geen verplichting. Zo blijft er ook meer tijd over 
voor mijn eigen haak- en borduurwerkjes want die zijn gewoon te leuk om langere tijd
te laten liggen. Hebben jullie nog goede voornemens op handwerk gebied?



You May Also Like

11 Reacties

  1. Leukerd!
    Dat snap ik wel, het niet meer op bestelling haken. Vooral als het totaal anders is dan je eigen ding/smaak kan het ontzettend tegen gaan staan..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd! Ik wil elke dag een granny gaan haken. Waarschijnlijk zal dit tot de bevalling wel gaan lukken maar daarna? Geen idee.. Maar dat zie ik dan wel weer. Verder wil ik nog graag mijn grote granny laten groeien maar dat heeft niet perse grote haast. Gewoon lekker af en toe haken. Aangezien die al behoorlijk groot is dus het groeien net zo snel gaat. Verder wil ik nog 1 of 2 dekentjes haken voor onze baby, maar dan moet ik eerst weten of het een jongetje of meisje wordt.. Dus dat is nog even afwachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat is deze super leuk, mijn voornemen is niet al te veel te kopen op de handwerkbeurs! En heerlijk wat af borduren dit jaar, al zijn het een hoop pagina's zou ook leuk zijn!!!

    (werk nu al langste aan 1 werk (donkere werk) dus gaat goed. Doel is titania and puck af te maken hihi, kan ik nieuwe qs beginnen (A) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverd, ik ga ze steeds leuker vinden.
    Ik heb er al 1 op mijn wensenlijstje staan, binnenkort maar is bestellen.
    En dan maar is goed oefenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo liefff, mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt Michelle.
    Helaas ben ik niet zo creatief, ik handwerk nooit.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och wat is dit ook weer een leukerd. Prachtige creatie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥