December Photo-a-day Challenge :: Week 5

by - januari 04, 2015

De vijfde en laatste week van de December Photo-a-day Challenge. Op mijn instagram account konden
jullie dagelijks de foto's voorbij zien komen, maar zoals belooft heb ik 
ook een foto overzichtje van deze
week gemaakt voor hier op Kersenbloesems. 
Dit was mijn invulling van de lijst, aangezien het een
december/kerst challenge is, probeer ik dit thema er ook zoveel mogelijk in te houden































Day 29: Sky view
Day 30: Your winter wonderland
Day 31; Fun

Een vijfde week, een korte week die maar bestond uit 3 dagen. Maar toch horen ze erbij, daarom laat
ik vandaag het laatste gedeelte zien.  Begin deze week was het grauw en grijs en er viel zelfs wat sneeuw!
Die leuke actie foto's van Bentley konden jullie hier al zien, maar ook gebruikte ik hem voor deze Challenge.
De laatste foto, fun. Lastig hoor want zoveel dingen brengen mij plezier. Maar toch koos ik voor mijn blog.
Een blog bijhouden maar ook andere blogjes lezen is uitgegroeid tot een grote hobby van mij.
Maar ook het knutselen aan de layout, daarom een foto'tje van mijn nieuwe layout.


En hiermee is deze Challenge ook weer afgelopen. Hopelijk vonden jullie het een leuke Challenge

om te volgen. Ik heb er in ieder geval veel plezier in gehad. Voor het nieuwe jaar heb ik nog geen
nieuwe tag of challenge klaar staan. Maar wel wil ik iedere maand een maandoverzicht gaan maken.
Maar daarover later meer.  Hebben jullie nog challenges of tag op de planning staan?

You May Also Like

3 Reacties

  1. Hehe, die sneeuwpretfoto blijft leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie challenge is het geweest, maar neen ik heb geen challenges of tag op de planning staan. :) Enkel doen waar ik op dat moment zin in heb, wel een doel. Groener worden haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne foto's! Ik heb geen tag/challenge op de planning, alleen Zondag komt mijn nieuwe projectje online :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥