Ripple Blanket

by - januari 03, 2015


Eigenlijk zou ik vandaag met de Crochet Along 2015 beginnen, maar na er nog eens 
over nagedacht te hebben stap ik er vanaf. Ik ben gewoon geen persoon voor meerdere 
steken en patroontjes in één project. Wel heb ik iets anders gevonden om mijn vrije tijd
aan te besteden. Een Ripple Blanket in  mijn favoriete kleurtjes: paars en blauw/turquoise.


Na het zien van deze mooie, gehaakte deken was ik om. Snel bestelde ik bij Echtstudio
de benodigde kleuren. Voor het eerst ga ik met het Stylecraft garen werken en ik kan al 
wel verklappen, het is heerlijk garen! Ik ben helemaal verliefd op de mooie kleurtjes en het 
voelt zijdezacht aan. Oudjaars dag ben ik ermee begonnen en er zijn al 6 rijen gehaakt, een 
heerlijk  project om er zo even bij te pakken! Per 5 rijen zal ik van kleur veranderen, zodat er 
grote banen ontstaan. De bedoeling is om er een éénpersoondeken van te maken, lekker voor
de koude avonden op de bank. Wekelijks zal ik een update hier op Kersenbloesems plaatsen
om de groei van deze mooie deken vast te leggen.

You May Also Like

12 Reacties

  1. Super mooi! Ik wil ook wel eens een keer zo'n deken haken maar ik snap nooit wat van patronen haha! En echt een goed filmpje heb ik er ook nog niet van gevonden helaas..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De meeste patronen zijn inderdaad in het Engels en moet je net ff snappen. Opzich is het geen moeilijk patroon omdat je dezelfde steken en technieken steeds herhaald. Ik heb via jouw FB een link met je gedeeld. Misschien dat deze wat duidelijker is.

      Verwijderen
  2. prachtige deken, mooi stuk heb je al gehaakt! en jawel de kleurtjes doen het helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw! Heel gaaf die kleuren combinatie...
    Geniet van het haken aan dit mooie project, het is heerlijk om aan zo'n ripple te haken <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt een prachtig deken in die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O leuk een deken. Wat een mooie kleurtjes. Ben zo benieuwd. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig deken wordt dat..met mooie kleurtjes!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi, prachtige kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind deze echt heel erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi project. Dat mijn favoriete kleuren er verwerkt zitten speelt hier natuurlijk een beetje in mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥