Gezelligheid

by - januari 27, 2015


(afbeelding is van Weheartit)

Gezelligheid.. onder dit woord kan je vele dingen plaatsen. Zo beschrijf ik het bezoekje van My cup
of Latte van gisteren. Al een tijd kletsen we gezellig via app en fb, maar gisteren werd het eens tijd
dat we elkaar echt ontmoette. Vanaf het station liepen we samen de stad in, altijd grappig om elkaar
voor het eerst in het echt te zien en te horen. Een paar leuke winkeltjes werden bezocht. Zo is zij blij
met haar nieuwe organizer bakje en ik met mijn essentieële olie in de geur citroen voor een zelfgemaakte 
scrub. Na een paar uurtjes winkelen en kletsen werd het tijd om ergens op te warmen, helaas hadden
we het weer niet echt meezitten en regende het de hele dag. Bij Samsam bestelden we wat warms en
wat lekkers erbij. We gingen allebei voor de citroen cheesecake, een leuke  presentatie hadden ze
ervoor bedacht, je krijg het namelijk in een klein potje. Onder de geur van koffie en thee kletsen we
nog wat meer bij totdat het voor haar weer tijd werd om de trein terug te nemen. Een gezellig
middagje, eentje die zeker weten nog een vervolg krijgt ^^

You May Also Like

11 Reacties

  1. Zo zou ik het ook hebben omschreven! Gewoon. Gezellig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat gezellig klinkt dit :) Leuk dat je der nu in het echt hebt gezien, is toch altijd wel klein beetje anders weet ik uit ervaring. Opeens hoor je een stem bij de woorden. Leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als een gezellig dag! Leuk dat jullie elke ontmoet hebben in het echt! Dat is toch altijd weer leuk :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat leuk! Elkaar voor het eerst in het echt zien lijkt mij dan inderdaad een beetje vreemd, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het woord Vreemd zou ik er eigenlijk niet voor nemen Rianne, tenminste zo heb ik dat nooit ervaren. Meer als bijzonder en gezellig.=)

      Verwijderen
  5. Meer heb je vaak niet nodig om te genieten, toch? Goed gezelschap, een leuke omgeving en wat lekkers ;-) Feweldig klinkt zo'n ontmoeting!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een van mijn beste vriendinnen leerde ik online kennen waarna we eerst mailvriendinnen werden én elkaar vervolgens na een tijdje voor het eerst in het echt ontmoeten. Ondertussen zien we elkaar één keer in de maand en ik kijk steeds telkens opnieuw ontzettend uit naar de leuke bijpraat-afspraakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd leuk dat als je elkaar al een hele tijd "spreekt" via sociale media of app en dan elkaar eindelijk eens ontmoeten. Vaak loopt dat uit op een hele mooie vriendschap. Heel leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit klinkt zeker erg gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥