Mini Autumn Cat Magic :: Twee jaar verder

by - oktober 11, 2014


Twee jaar geleden startte ik Mini Autumn Cat Magic. Net zoals bij de andere borduurwerken
blik ik weer even terug. Om die mooie vorderingen te zien. Hier kon je lezen dat ik er net mee
begonnen was. Een prachtig herfstig ontwerp met de mooiste kleuren. 

Één jaar verder. Twee pagina's zijn er afgemaakt en de derde is in aantocht

Twee jaar verder. Twee en een halve pagina staan er op het doek.

Het eerste jaar is het snel gegaan, het tweede jaar is er nauwelijks iets bijgekomen.
Door de verhuizing maar ook door de vele andere hobbies. Het is een fijn borduurwerkje
maar toch eentje die altijd als laatste wordt opgepakt. Misschien dat er verandering in komt,
misschien ook niet. We zullen het zien. We hebben in ieder geval al een heel mooi begin.


You May Also Like

7 Reacties

  1. Het is een heel mooi werkje :) Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het alvast een mooie combinatie van herstkleuren. Benieuwd naar het eindresultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent toch een mooi stuk verder. En de kleuren passen wel echt bij dit jaargetijde en dit weer. Dus wie weet kom je deze maanden wel weer wat verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is dat al weer twee jaar geleden? Jeetje dat lijkt veel korter haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb dit altijd een heel mooi werk gevonden.
    Zou jammer zijn als het niet af geraakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaat de tijd toch snel, twee jaar geleden al weer.
    Ik vind het prachtig wat ik nu zie, mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥