Pixie

by - oktober 13, 2014

Twee weken geleden bracht ik een bezoekje aan de Kinki Kapper om terug te gaan naar mijn geliefde paarse kleur.  Plum met in de punten Turquoise zou het worden. Eerst moest het weer ontkleurd worden en daarna werd het gekleurd. Een zit van bijna 3 uur. Daarna was het wel echt mooi paars. Tot een aantal dagen later, langzaam werd het douche water steeds paarser en mijn haarkleur minder paars. Gelukkig had ik garantie en mocht ik het kosteloos laten bijkleuren.


Hiervoor zat ik al wel regelmatig erover na te denken maar zeker deze twee weken knaagde het, of ik mijn haar a-symmetrisch zou laten knippen. Zo'n kapsel als Jennifer Goodwin in Once Upon a Time vind ik erg mooi. Ik was het lange haar wel zat aan het worden, zeker om het haar los te dragen, eigenlijk had ik al maandenlang mijn haar in een staart. Alleen voor de foto's droeg ik het los.  Maar ook het vele ontkleuren eisde zijn tol.

( natuurlijk zit het na een lange boswandeling minder mooi als net gestijld, oeps )

De schaar mocht erin, van bijna schouderlang haar ging ik naar een korte Pixie haircut. Een kort kapsel met een lange lok ( deze lok moet eigenlijk nog iets langer) waarbij bijna al het beschadigde haar is weg gegknipt. Ik ben er heel erg blij mee , vooral omdat dit een kapsel is dat ik eigenlijk al jaren wil. En met mijn geliefde paarse kleur, heb ik het gevoel dat ik niet meer snel naar lang haar zal gaan. 

You May Also Like

11 Reacties

  1. Oh dit is echt zo gaaf en het doet je echt goed! Je krijgt er een veel vrolijker sprekend gezicht van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit korte koppie staat je heel erg goed Michelle.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je goed! Knap dat je dat gewoon ook doet haha! Ik zal dat nooit durven mijn haar zo kort te knippen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor dat korte haar, staat veel pittiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel herkenbaar!! Ik had het ook lang, maar het losse haar ging altijd snel weer in een staart. Veelste zwaar waardoor het niet echt flateus bleef zitten. Dus ook ik de schaar erin met een bob kapsel tot gevlg! Afgelopen keer ging het zelfs een stukje korter. Iets te kort naar mijn zinnen, maar afijn, nu na anderhalve week vind ik het juist weer leuk zitten.
    Het korte haar staat je zeer goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw. Je staat echt mooi met zo'n kort kopje. Ik denk niet dat ik afscheid zou kunnen nemen van mijn lange haar. Het is dan ook zo handig, dat ik snel een staart of vlecht kan indoen. En ik heb echt geen styling-talent, dus daar ontsnap ik op deze manier ook aan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je nieuwe coupe staat je geweldig! Zo komt het paars ook veel mooier uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wel even wennen hoor. Maar staat je goed. Wat een verandering. Maar ik vind het heel mooi en vlot bij je staan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het heel gaaf. Ik hou daar wel van.
    Ik heb zelf gemerkt dat als je je haar diepblauw kleurt deze ook al na een paar keer wassen "ontkleurt :-(
    Je neiwue haarcoupe is echt super! Staat je echt heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat tof dat Kinki die garantie geeft en je kosteloos kan laten bijkleuren.
    Je nieuwe coupe staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥