Dreambird shawl

by - oktober 15, 2014


Soms kom je van die projecten tegen en die kan je niet uit je hoofd zetten. Je moet en
zal het patoon kopen, het garen ervoor aanschaffen en beginnen. Dit patroon is er ook
zo eentje. Het heet Dreambird, heel toepasselijk want het lijken ook net veren. En met
de verschillende kleuren waarmee het vaak wordt gemaakt wordt het ook echt een
droom sjaal. Vorig jaar was het een KAL ( Knit along) en zijn veel breisters ermee 
begonnen, perfect voor mij om even te spieken. Het patroon zal binnenkort wel 
worden gekocht maar de start moet nog even wachten. Eerst verder met de studie
en daarna heb ik een lange vakantie, iets zegt mij dat ik dan genoeg te doen heb..


You May Also Like

18 Reacties

  1. Oh wauw zeg! Wat is die prachtig <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw apart zeg. Heel mooi. Wat gaaf om te maken. Echt een kunst werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauwie, wat een grappig effect. Het lijkt me wel een moeilijk patroontje.
    Maar dat gaat jouw vast wel lukken. Veel succes alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi, ik snap het helemaal hoor dat je dit patroon niet meer uit je hoofd kunt zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, die is prachtig. Ik heb geen flauw idee of hij haalbaar zou zijn voor mij, maar zie het al helemaal voor me in mijn favoriete kleurtje paars.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou zeggen, probeer het ;) Van meerdere breidsters heb ik gehoord dat het geen moeilijk patroon is, maar dat je heel goed moet tellen. De gebruike steken zijn afrecht, recht, meerderen en minderen. Of het mij gaat lukken weet ik ook niet hoor, maar alles is te leren toch ;)

      Verwijderen
    2. Dat zou er dan eentje worden om me echt op te concentreren. Als ik dit zou combineren met ondertussen een serie te zien dan gaan er ongetwijfeld telfouten in verschijnen. Misschien toch maar eens op zoek gaan naar het patroon.

      Verwijderen
    3. Dat denk ik ook wel ja, het is een projectje die al je aandacht vraagt. Wordt nog wat, want ik kijk er ook vaak serie bij ;) Het patroon kan je op Ravelry kopen, ook in het Nl, typ maar eens Dreambird in.. vind je hem zo.

      Verwijderen
    4. Ik probeer het patroon te bestellen maar ben bang dat ik een Engels patroon krijg. Hoe kies je voor een Nederlands patroon?

      Verwijderen
    5. Als je verder in de bestelprocedure komt, kan je ook een taal aanklikken.

      Verwijderen
  6. Deze sjaal is werkelijk prachtig! Je zal me wel een beetje gemist hebben tussen de reacties, ik was toch een heel trouwe volger. Ik heb al heel lang feen updates van je gezien. Vreemd, want je hebt wel geblogd. Ik ga gauw even rondkijken wat ik zoal gemist heb en daarna je blog weer snel in mijn lijst zetten, want ik wil helemaal niets missen hier ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He Angélique, meerdere mensen hebben hier problemen mee gehad. Komt omdat ik van domijn ben veranderd. Met bloglovin heb je dit probleem niet, dan krijg je alle updates gewoon netjes. Als je me via de lijsten op blog volgt, weet ik niet hoe dat onderhand zit. Hopelijk kan je weer gezellig meelezen ;)

      Verwijderen
  7. Nou.......... die vind ik echt wel heel erg mooi!
    En dan vooral die blauwe! Schitterend gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige sjaal Michelle.
    Vooral die links boven, die kleuren vind ik geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dames via onderstaand link kan je het patroon gratis downloaden het is wel engels en duits maar je hebt altijd nog google vertalen.
    gr.

    http://www.ravelry.com/patterns/library/scarf-with-flames

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥