Sluierstaarten

by - oktober 16, 2014


Vandaag is de eerste dag van onze mini herfstvakantie, ik ben altijd wel thuis op de
donderdag en vrijdag maar Chris besloot ook gezellig wat daagjes vrij te vragen.
Ookal heb je niet echt plannen of ga je weg, het is toch gezellig om elkaar wat 
meer te zien op een dag. Vanochtend besloten we om op pad te gaan voor het
Aquarium.

Met de komst van de appelslakken was er niet veel meer over van de waterplanten,
dus gingen er twee nieuwe bosjes mee terug.  Bij de viszaak zag ik ook deze mooie
Black Moor zwemmen, aangezien de mijne een tijdje terug is overleden mocht deze 
beauty mee terug. Hij heeft de naam Shadow gekregen.

Na een grondige schoonmaak beurt werd het weer eens tijd om foto's van ze te maken. 
Tiny is het kleinste sluierstaartje ( vandaar de naam) en ookal heb ik niet het idee dat hij 
echt groeit, zijn kleur veranderd wel. Dit is normaal bij goudvissen en sluierstaarten.

Na het fotograveren werd het tijd voor hun lunch. Tja net zoals met andere huisdieren
kan je er net zoveel tijd en aandacht aan besteden als je zelf wilt. Er is heel veel informatie
beschikbaar over het sluierstaart wereldje, zo lusten ze ook graag doperwtjes. Naast dat 
 het erg goed voor ze is (gaat zwemblaas problemen en verstopping tegen ), vinden ze het ook 
erg lekker. Wat weer voor mooie beelden zorgt. Heerlijk om rustig zo voor het 
aquarium te zitten kijken   

You May Also Like

8 Reacties

  1. Mooie foto's! Geniet van je minivakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vroeger had ik zo'n zwarte en die had ik de super diepzinnige naam Black Moon gegeven haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vissen!
    Ik heb guppy's en 1 goudvis (om overbevolking tegen te gaan) verdeeld over 2 vissenkommen en overweeg om alles in 1 aquarium te doen, maar ik ben er nog niet over uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb viskommen gehad, grote vazen met goudvissen erin maar ik blijf toch bij een goed aquarium. Je beleeft er meer plezier aan, het is voor de vissen beter, het water blijft goed, het glas wordt minder snel vies en je kan er gewoon meer mee qua inrichting. Zou het zeker overwegen ;)

      Verwijderen
  4. Jullie nieuwe vis is erg gaaf! Mooi kleurtje heeft hij! Lijkt me heerlijk, genieten van zo'n rustgevens aquarium. Njoy! Geniet ook van julllie dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's van je aquarium.
    Het is heel rustgevend, ik spreek uit ervaring, ik heb jarenlang een heel groot aquarium gehad, 150 x 50 cm, ik heb daar verschillende prijzen mee gewonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's en geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥