Seizoens tafel

by - oktober 18, 2014


Met de komst van de Sidetable zag ik het al gelijk voor me, ik zou weer een seizoens-
tafel maken. Je weet wel, zo'n plekje in je woonkamer waar je allemaal mooie spulletjes
van dat seizoen neerzet. Maar er werd wel een voorwaarde aan gesteld, het moest zoveel
mogelijk natuurlijke materialen zijn en geen kitcherige herfstmaterialen van de Xenos. 
Ook mocht het niet te druk en rommelig worden.

Zo brachten we vandaag een bezoek aan de Intratuin. Niet altijd even goedkoop maar ze
hebben er wel hele leuke spulletjes. Ookal ga je er alleen maar heen voor de inspiratie 
Natuurlijk mochten deze calabassen mee naar huis, dat hoort echt bij de herfst vind ik.

Mijn uiltje werd ook uit de schuur gehaald en kreeg een mooi plaatsje. Ik had eigenlijk
ook graag iets van een egel beeldje gehaald maar dat hadden ze dit keer niet.

Zo begint het toch al een herfstig hoekje te worden. Vooral door deze prachtige
opgemaakte vaas. Vele herfstkleuren zitten erin verwerkt, die ook weer in de 
calabassen terug komen..

En ook de blauwe kaarsen moesten ruimte maken, ze werden vervangen voor rode.
Om de natuur erin te houden heb ik gekozen voor sierfruit. Je moet er niet teveel van
hebben, maar zo'n handjevol vind ik heel sfeervol. 

Een echte seizoenstafel zullen vele het nog niet noemen, deze zijn namelijk veel voller en
drukker. Maar toch ben ik er heel erg blij mee, juist omdat het niet heel veel is past
het perfect in ons huishouden. Misschien dat er nog iets bijkomt maar misschien ook
 niet. Het belangrijkste hebben we bereikt, we hebben een stukje herfst mee naar 
binnen genomen...



You May Also Like

8 Reacties

  1. Het staat prachtig Michelle.
    Doet gezellig aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg leuk uit! Ik maak eigenlijk nooit ons huis herfstachtig..
    Hoewel met de kerst uiteraard het dorp wel weer opgezet gaat worden door M. zucht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi! En vooral die kaars is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat plan had ik dus ook. Kaarsen, denneappels, pompoentjes, mooi gekleurde herfstbladeren, ... Ik moet echt eens een herfstwandeling (lees: zoektocht naar mooie natuurlijke elementen) doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥