Home Sweet Home

by - oktober 25, 2014


Vandaag, precies één jaar geleden konden we de sleutels van onze nieuwe woning
ophalen. Een hele spannende dag want we zaten in een behoorlijke rottige situatie.
Eentje waar we al te lang inzaten en ook echt uit moesten..


Nadat we de sleutels kregen begon het klussen. Drie dagen lang stonden in het teken
van schilderen, schoonmaken en spullen verhuizen. De derde nacht sliepen we er al,
een record tijd! Dit huis voelde voor mij gelijk als een thuis. Het was ruimer en vooral
rustiger dan onze vorige woning. Met ook nog eens veel natuur rondom het flat..


Een jaar is er voorbij gegaan, zoveel is er ook veranderd. De bruine meubels hebben
plaats gemaakt voor wit en ook is er een nieuwe bank en stoel bijgekomen. Een nieuwe
sidetable pronkt nu met een paar mooie spullen. Niet meer zoveel als eerst,maar gewoon
hier en daar wat mooie decoratie. Ons intereur wordt nu vaak beschreven als rustig ipv
rommelig. Een inrichting waar de kleuren en spullen bij de bedoelde sfeer passen.


Sommige kamers zijn helemaal af en sommige kamers wachten nog op een kleine of
grote verandering. Zo blijven we bezig, zelfs in dit kleine flatje. Klein of niet, we wonen
er met heel veel plezier. We zien onszelf hier nog een paar jaar wonen, iets wat ik nog
niet eerder heb kunnen zeggen. Hopelijk zal het zo blijven, maar tot die tijd noem ik
dit home sweet home..

You May Also Like

8 Reacties

  1. Wat heerlijk voor je meid! Dat je rust en ruimte hebt gevonden, zowel letterlijk als figuurlijk! Wens jullie nog een hele fijne tijd en veel geluk toe saampjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Michelle, ik ben ook volger geworden van je Prachtig blog...erg leuk om te lezen..en fijn dat je je zo thuis voelt in jullie stekkie..heel belangrijk!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw al weer een jaar. Wat gaat het snel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat je jezelf hier zo thuis voelt.
    Dat is heel belangrijk vind ik.
    Wat gaat de tijd snel.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn hoor. Je moet je toch echt thuis kunnen voelen in je eigen huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje een jaar al weer? Wat is dat snel gegaan zeg! Fijn dat je je er iedergeval helemaal thuis voelt! Dat is toch wel het belangrijkste wat er is :).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fijne woning, ik ben ook hard bezig maar tot nu toe geen succes...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alweer een jaar, tijd gaat snel he?! Genietse in jullie stulpje :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥