Lupo

by - oktober 26, 2014



Een hele tijd heeft de haaknaald stil gelegen maar nu wordt ze er weer steeds vaker
bijgepakt. Mede door de leuke patroontjes van Lalylala, lammetje Lupo is ook een
patroontje van haar. Toen ik Lupo zag moest en zou ik dit lieve lammetje haken. Voor het 
eerst werd er haakkatoen van de Hema gebruikt, het werkje prima. Lupo is zo'n 35 cm 
hoog geworden en daarmee is ze alles behalve een klein lammetje geworden, maar dat
maakt haar niet minder knuffelbaar en lief! De komende projecten zullen ook allemaal met
katoen worden gemaakt, omdat dit toch wat mooier oogt, niet pluist en ook langer goed
 blijft. Het volgende project zal iets beter bij dit seizoen passen, wel kan ik je alvast
verklappen dat het ook weer zo'n leukerd gaat worden ^^ 

You May Also Like

15 Reacties

  1. Echt zo schattig en knuffelbaar! Voooral het pakje wat ze aan heeft; leuk patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel erg mooi gemaakt Michelle.
    Je bent echt heel creatief.
    Ik doe helemaal niets van handwerken, erg hé.
    Een fijne zondag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Guten Abend Michelle
    WOW, ich bin so begeistert von dem süssen Lämmchen Lupo, das ist einfach wunderschön..grosses Kompliment!
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi lammetje. Erg leuk patroon. Door die verschillende steken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooohh, wat een lievertje! Ik kijk al uit naar wat er nog komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat is deze schattig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gehaakt! Je gaat nu zeker voor die paddestoel?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lupo is gaaf he... Alleen dat pakje..pfff ik maak hem nooit meer.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liefffff, mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als je het lammetje je ook in kleiner formaat wilt haken als sleutelhanger hoe moet je dan het patroon aanpassen? Ik wil dit alvast gaan uittesten voor een zwangere vriendin voor bij het geboortesuiker. Tips zijn welkom

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit patroon is helaas niet kleiner te haken. Als je op google zoekt naar ' mini lupo' dan vind je vanzelf het patroon, er is namelijk ook nog een kleine versie van.

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥