Paddenstoel Paul

by - oktober 27, 2014



Al snel nadat ik het lammetje Lupo had gehaakt wist ik dat ik nog veel meer patroontjes 
van Lalylala zou maken. Eigenlijk wil ik het liefste ze allemaal een keertje haken. Misschien 
leuk als de hele collectie compleet is ze in een mooie (vitrine) kast te zetten. Maar nu loop
ik vooruit, laat ik maar eerst eens de volgende afmaken  Zoals eerder geschreven past het
nieuwste patroontje precies bij dit seizoen, paultje wordt namelijk een mooie vliegenzwam.
Compleet met gras sprietjes en al. Ondanks dat er ook serieus veel studiewerk moet worden
gedaan, zijn dit leuke projecten voor tussendoor. Het zal dan ook niet meer lang duren voordat
Lupo haar vriendje helemaal af is..

You May Also Like

5 Reacties

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥