Kleine stapjes

by - oktober 29, 2014


Zo hier en daar lezen jullie wel eens wat rondom mijn afstuderen.
Voor de vaste lezers is het dan ook geen verrassing als ik zeg dat
niet alles even lekker loopt. Zo heb ik natuurlijk mijn gezondheidsklachten
maar ook een opleiding die er een zooitje van maakt. Laatst konden
jullie hier 10 redenen lezen waarom ik heel graag zou willen afstuderen.
Ook schreef ik dat ik begin November klaar zou kunnen zijn..
Maar helaas, ook deze afspraak is school weer niet nagekomen.
Ineens moest er nog een examen Nederlands tussen gepland worden.
Onder het mum van: je moet het maken, maar je hoeft er geen
voldoende voor te halen. Oke leuk, maar hierdoor schuift mijn
afstudeer datum wel weer op. En zo komen er continue nieuwe
verrassingen om de hoek kijken. Het vertrouwen in school is allang
weg maar ook langzaam begin ik aan mezelf te twijfelen. De dagen
worden langer en zo helaas ook de lijst met klachten. De rug-spier en
bekken klachten zijn nog maar het begin. Allemaal door één heel klein
dingentje, dat de naam stress heeft. Voor mij zou het beste zijn om dit
allemaal heel snel af te ronden, helaas zitten we met zoveel regeltjes dat dit niet kan. Een nieuwe belofte
is er aan mezelf en mijn lichaam gemaakt, dat ik mezelf nooit weer door zoiets heen zal slepen. 
Rustig gaan we maar weer door, iedere dag een stapje proberen te zetten. Want met iedere
stap kom ik dichterbij. Het doel is om mijn diploma voor december te behalen, hopelijk gaat
dit lukken. Want daarna is het tijd voor een nieuw hoofdstuk en die zal eerst met een lange
vakantie gaan beginnen..

(afbeelding is van Pinterest)

You May Also Like

8 Reacties

  1. Jeetje wat een gedoe zeg met je school! En wat belachelijk dat je die Nederlandse toets moet maken maar een voldoende halen hoeft niet. Dan schrappen ze die toch? Pff! Hopelijk komt er toch een beetje snel een einde aan voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop heel hard met je mee meid dat 2015 jou jaar word met nieuwe kansen! Heel veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik duim al zo lang voor je, maar wat een ellende die school. Hopelijk gaat 2015 jouw jaar zijn en laat je alle ellende achter je. Ik duim nog harder voor je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop voor jou dat je dit toch echt je examen kan doen.
    Stress is echt niet goed voor je, allerlei kwaaltjes krijg je er van.
    Ik wens je veel succes met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje, ik weet heel goed hoe je je voelt! Een school die niet meewerkt, gezondheidsproblemen.. het liefst zou ik er ook klaar mee zijn. De stress die ik nu voel is echt niet fijn, bij jou natuurlijk hetzelfde! Ik hoop dat je snel kan afstuderen en een stukje minder stress hebt. Wel goed aan jezelf blijven denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He bah, wat een tegenslag weer. Heel veel sterkte, hopelijk loopt het nu wel eens zoals het hoort.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha wat enorm balen! Wat ga je doen na je examen werken? Heb je al iets op het oog? gr Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gedoe zeg! Balen... Ik hoop met je mee...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥