Passiebloem

by - juli 01, 2014


In het stukje 'bloemenpracht' konden jullie al lezen dat we een Passiebloem op het balkon
hadden geplant. Een beetje onzeker kochten we hem want dit is voor mij ook de eerste
passiebloem, zeker op een balkon. Maar mijn liefde voor deze bloemen overwon de 
twijfel toch.

 De passiebloem beloonde ons al snel met prachtige bloemen. En niet alleen met
bloemen want hij groeide ook mega snel.. We zijn nu een maand verder en we 
hebben al verschillende bloemen gehad. Allemaal even mooi en zo groot ook. 

Het is een dankbare  plant, dagelijks water en zonlicht in ruil voor deze prachtige 
bloemen.. Geen slechte deal toch? 

You May Also Like

6 Reacties

  1. Passiebloemen zijn prachtig jah, alleen het blijft een raadsel; geen een overleefd het bij mij :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja passiebloemen zijn prachtig! Wij hebben er ook in onze tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw wat prachtig zeg! Die wil ik ook wel op ons balkon hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi zeg. Nog nooit eerder deze bloem gezien. Indrukwekkend. Gr Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige bloemen geeft deze passiebloem.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥