This week #20

by - juni 29, 2014


De This Week blogjes zijn er een beetje bij ingeschoten door de 100 happy days
challenge. Erg jammer dus vandaag knutselde ik er weer eentje in elkaar..


Mooie pioenrozen ♥ Lekker uiteten ♥ Mooie quote gevonden, erg toepasselijk voor nu 
Lekkere dingen bakken  Eindelijk een nieuwe mobiel gekocht  Teenwolf kijken, love it 
Nieuwe telefoonhoesjes+ sieraden besteld  Wakker worden met lieve Bentley naast me 
Afgelopen vrijdag een mooi bosje rozen gekregen, love for flowers 

Op de voorbereidingen en de verjaardag zelf  is het een rustige week geweest. Ik maakte een 
begin met wat schoolopdrachten en er zijn wat afspraken rondom de 
studie en bruiloft gemaakt.
 Ook mijn stagedagen voor in de zomervakantie staan vast, wel zo 
handig. Verder probeer ik het 
‘moeten’ af te wisselen met leuke dingen zoals sociale afspraken en handwerken maar helaas 
lukt dit niet altijd en wint de twijfel en negatieve gedachtes het. Een mooie leer voor aankomende
week.. Stay positive and look at the big picture 


You May Also Like

3 Reacties

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥