Verjaardags feest

by - juni 28, 2014


Terwijl gistermiddag mijn klasgenootjes hun diploma konden ophalen stond ik in de 
keuken. Helaas diploma-loos want ik mag nog een paar maandjes door. De geur van
versbereid voedsel trok mijn gedachtes weg. Ik had immers een feestje voor te bereiden.

 Familie en vrienden werden uitgenodigd en de nodige inkopen zijn gedaan. De tafels 
werden gedekt en ook hingen er een aantal slingers en balonnen te wapperen. Het was 
een feest voor onze beide verjaardagen, vriendlief wordt aankomende maandag
namelijk 25 jaar. En dat mag je niet stilletjes voorbij laten gaan.

22 gasten werden er verwacht. De taarten en zelfs hapjes verzorgde ik zelf. Een
hele klus voor zo'n groot gezelschap, maar wel erg leuk. Het was een geslaagde avond.
Onze kleine woonkamer werd gevuld met gespreken, gelach en lekker eten. Een avondje
die we volgend jaar nog eens overdoen..


You May Also Like

7 Reacties

  1. Hallo,

    Proficiat en dat ziet er een lekker taart uit :-)

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd.
    Leuke foto van Bentley met de ballon.
    Taart ziet er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We hebben het top gehad gehad vrijdag avond bij jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ten eerste nog van hare gefeliciteerd Michelle en hapjes klaarmaken is ook echt leuk om te doen hoor. Vaak wel tijdrovend maar als het dan klaar is heb je wel eer van je werk. Jammer dat je nog een paar maanden door moet met school maar beter zo dan helemaal niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er erg gezellig uit, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt hele mooie foto's gemaakt, je kunt toch zien wat een goede camera wel niet doet! Ik ben blij dat het zo geslaagd is en alsnog gefeliciteerd met je toekomstige man :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥