Keep moving forward

by - juli 02, 2014


Het kwam er nooit echt van: samenwonen, een paar verhuizingen, rugklachten.. ze 
kwamen  er allemaal tussendoor. Hoe langer ik wachtte hoe minder ik de noodzaak ervan
 in zag.Ik heb immers een fiets en OV chipkaart. Ik stond stil, met dit maar ook met andere 
zaken. De woorden 'komt ooit nog wel' of 'begin ik later wel aan' werden steeds vaker 
uitgesproken. Terwijl ik eigenlijk altijd van mening ben, als je iets wilt ga er dan zo snel 
mogelijk voor, je leeft immers nu.  Dus het begon weer te knagen.. Eigenlijk zou ik in 
Januari 2015 ermee beginnen omdat ik nu nog de studie en stage heb, maar dat is eigenlijk 
te verwaarlozen. Een paar rijlessen kunnen er wel bij. En zo werd een stukje faalangst aan
 de kant geschoven en werd de eerste proef rijles aangevraagd.


Aankomende dinsdag (8 juli) gaan we eens kijken hoeveel lessen ik nodig zou
hebben en zit ik voor het eerst achter het stuur, super spannend dus! ^^

You May Also Like

7 Reacties

  1. Heel gaaf joh. Succes ermee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel spannend jah. Maar het is zo fijn als je het hebt!
    Veel succes! Komt allemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker^^ mijn gratis Ov.chip kaart verloopt bijna en daarna zou ik alle bus en treinreisjes zelf moeten betalen. Begrijpelijk maar hardstikke duur en vaak onhandig he, auto is makkelijk. Lekker onafhankelijk.

      Verwijderen
  3. Geweldig Michelle, goed dat je het doet.
    Ik heb er heel veel spijt van dat ik niet jonger een rijbewijs heb gehaald.
    Nu heeft het geen zin meer voor mij.
    Ik heb moeite met inschatten, dus ik zou een gevaar op de weg worden.
    Gelukkig heeft mijn man wel een rijbewijs, dus als ik ergens heen moet kom ik er ook wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben ook bang dat als ik het blijf uitstellen het er niet meer van komt. Dus toch maar de knoop doorgehakt^^ en idd als sowieso maar 1 persoon zijn rijbewijs heeft kom je ja overal wel.

      Verwijderen
  4. Oew gaaf! Ik wil ook al zolang leren auto rijden alleen is het helaas duur. En ook ik schuif het steeds voor uit, agh komt later wel.. haha! Misschien moet ik toch ook maar eens gaan snuffelen hier in de omgeving wat ik ongeveer kwijt ga zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥