Nieuwe haarkleur

by - juli 24, 2014

Voor wie mijn Pinterest volgt had misschien al wel gemerkt dat ik op zoek was naar een nieuwe manier van verven. Langzaam begon het paarse mij te vervelen. Deze week ging  ik dus opzoek naar inspiratie en kwam ik bij de Ombre en Dip Dye methode uit. Bij  beide methodes verf je de onderkant ( remember: hier had ik ookal soortgelijk idee) van je haar een andere kleur. Gebruikelijk kies je een bijpassende kleur zodat de kleuren mooi in elkaar over lopen. Maar zoals jullie wel weten houd ik wel van iets aparts..


Al een hele tijd loop ik met het idee om mijn haar turquoise te verven, maar helaas is dit een beetje té voor op stage, maar een dip dye zou wel kunnen.  Snel werden de  flesjes paars,  groen en turquoise erbij gepakt. Na twee uurtjes kon ik dan eindelijk in de spiegel kijken.  Het is helemaal geworden zoals ik gehoopt had en ik ben er super blij mee. Ik besef mij heel goed dat niet iedereen dit mooi zal vinden of zelfs zouden 'goedkeuren' maar hey het is mijn leven.. Tja wat kan ik zeggen, ik zou nu eenmaal niet meer zo snel naar een  'normale' haarkleur terug gaan..



You May Also Like

11 Reacties

  1. Ik vind het super! Helemaal niks voor mij, maar bij jou vind ik het heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet doen waar je je goed bij voelt en maling hebben aan andere mensen. Ik vind het ook wel stoer om er anders dan anderen uit te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het er leuk uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw!!! Is gedurfd maar vind het ook echt wel wat hebben. Even wennen maar wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och wauw. Wat een kleur. Stoer. En gedurfd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat waardeer ik nou in je Michelle dat je gewoon je eigen ding doet;) ik zou het zelf niet durven maar vind het wel heel gaaf ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, ik vind het heel mooi geworden! Ik heb járen geleden eens en a-symmetrisch kapsel gehad, in mijn tijd was dat al heel gedurfd. ;-) Heerlijk dat je jezelf durft te zijn!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een lef!! Ik zou het ook wel aandurven maar als vegan is dat niet zo evident. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De manic panic verf is vegan en proefdiervrij :)

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥