Bloemen balkon

by - juli 22, 2014


Langzaam wordt ons balkon hoe we het graag willen hebben, een waar bloemen balkon.
Overal waar je kijkt zie je groen, knoppen en net uitgekomen bloemen. 

Het warme weer en de daarop volgende regenbuien hebben groots effect. De meeste
knoppen zijn nu tot mooie bloemen uitgelopen en ik heb een passieflora nog nooit zo
snel zien groeien..

Zelfs planten die ik eigenlijk had opgegeven zijn weer tot leven gekomen. Deze Margriet
bijvoorbeeld. Na een paar scheuten water laat hij dankbaar zijn nieuwe bloemen zien..

Ook de nieuwe roos doet het goed. De bloei lijkt al wel op zijn einde te lopen dus
nu gaan we ons eens inlezen hoe we de plant het beste kunnen onderhouden. Tips
zijn uiteraard van harte welkom.

Ondanks dat het een klein balkon is hoeven we ons dus niet te vervelen. Met al deze
bloemen is er dagelijks genoeg te onderhouden. Van opbinden, verwelkte bloemen
verwijderen tot water geven. Een fijn, klein stukje natuur dichtbij huis 

You May Also Like

6 Reacties

  1. prachtige bloemen, mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit zo met al de fleurige bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie bloemen, ze kleden zo'n balkon echt aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bloemen! Ik heb zelf een terras, maar daar staat buiten een paar tuinmeubels niks op...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie bloemen zeg! Ik heb geen groene vingers, geen bloemen op ons balkonnetje dus

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥