Countdown

by - juli 21, 2014


Voor het eerst in lange tijd werd er een borduur weekend gehouden. Geen afspraken,
geen plannen, alleen een beetje huishouden, zorgen voor mens en dier en borduren. Deze 
uurtjes hebben voor vele kruisjes gezorgt. Het einde van de halve pagina is al in zicht.
Helaas is er ook een kleur op, laat het nu net een kleur zijn die ik nog veel nodig zal zijn.
Morgen op zijn vroegst kan deze gehaald worden, dus voor nu wordt er verder gewerkt
met het glitterdraad. Want ook met dit draad,zullen er nog genoeg kruisjes moeten komen..



You May Also Like

11 Reacties

  1. wouw, het einde is echt inzicht. je het een mooie update geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit schiet al lekker op. Echt een super prestatie als je een HAED afkrijgt. Deze wordt ook super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er prachtig uit, je hebt veel gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooo nog maar een klein stukje! Gaaf zeg :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wauw, super! Bijna klaar.
    Ik ben benieuwd naar het totaalplaatje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk, dat het bijna af is !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het einde komt in zicht, mooi stuk erbij.

    prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je schiet al op zeg ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥