Inspiratie: Organizer

by - juli 20, 2014


Hier konden jullie lezen dat ik met een Organizer wou gaan werken. Een Organizer of ook
wel Planner genoemd is niks anders dan een agenda met een ringband. Deze ringband geeft
je de mogelijkheid om zelf dingen toe te voegen. Je kan je organizer alleen als agenda
gebruiken maar je kan er nog zoveel meer mee. Binnenkort zal ik hier meer over schrijven.


Het is een heus wereldje op het internet, vele artikelen en ideeën zijn te vinden. Het leuke
aan een organizer is ( net zoals de agenda van vroeger) is dat je hem helemaal kan inrichten
naar je eigen smaak. Voor vandaag maakte ik een collage, eentje met vele kleurtjes. 
Want misschien verwachten jullie veel grijs en zwart tinten van mij, maar mijn organizer is 
juist het tegenovergestelde. Gekleurde tape'jes en plaatjes sieren de pagina's. 

You May Also Like

6 Reacties

  1. heerlijk kleurrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziett er vrolijk uit Michelle.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwt naar je blogjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben benieuwd naar je blogjes! Ik was er zelf eigenlijk al weer een beetje van afgestapt maar begin het nu toch wel weer te missen.. Dus volgende maand na mijn verjaardag ga ik toch weer opzoek naar een A5 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke inspiratie! Altijd leuk zo met al die verschillende kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook helemaal gek van mijn organiser..ben benieuwd hoe jij hem gebruikt en decoreert...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥