Superframe

by - juli 18, 2014


Het heeft eventjes geduurd, maar ik ben dan ook eindelijk de trotse bezitter van een 
Q-Snap of ook wel een superframe genoemd. Dit zijn plastic buizen die je doormiddel
van koppelstukjes in elkaar schuift. Een voordeel van dit frame is dat je de stof er niet
tussen hoeft te spannen, vooral voor grotere lappen stof vind ik dit erg handig. Ik werk
liever met twee of drie klemmen extra dan dat ik een groot en onhandig frame voor mij
heb liggen. Dit superframe heeft de afmeting 43x29 cm en het is voor mij de ideale maat.

Door de lange clips blijft je borduurwerk goed vastzitten, je kan zelfs de spanning er iets
mee stellen. Ik span mijn doek het liefst zo strak mogelijk op en natuurlijk zou het fijn zijn
als na twee uur borduren het doek er nog net zo strak op zit. 

Ik denk dat ik mijn ideale frame wel heb gevonden. Zowel de prijs, afmeting van het 
frame en de spanning vind ik erg fijn.  Al met al een echt Superframe dus =)

You May Also Like

7 Reacties

  1. fijn dat je de ideale setting hebt gevonden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wanneer je eindelijk het ideale plaatje heb gevonden is het alleen maar fijn he :) Top :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb ik ook en is heel gemakkelijk en gebruik ik enkel voor de haeds.. veel plezier met je aankoop! en vooral veel borduurplezier :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handig ding. Zo kan je nog beter borduren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan mij goed voorstellen dat dit echt handig is met borduren.
    Veel plezier er nog mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook zo'n frame. Waar ik me nog wel een beetje ongerust over maak is dat de klemmen zo strak zitten. Als de klemmen over een gedeelte gaan waar al geborduurd is, beschadigen de klemmen de steekjes dan niet?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥