Gezellig bezoek

by - juli 16, 2014


Wanneer de agenda's het toelaten wordt er een lange reis gemaakt. De ene keer reis ik
en de andere keer reist Elisa. Gisteren was het weer tijd voor zo'n gezellig bezoekje. 
Inmiddels zijn wij verhuisd en kon ik haar ons nieuwe huisje en omgeving laten zien.
Na een korte rondleiding werd het tijd voor een lekker kopje thee en om bij te kletsen.
Bentley vond het ook erg gezellig en wou het liefste knuffelen. Schuw is hij zeker niet, 
dat bewijst deze foto wel.

Van al dat kletsen krijg je trek en waar kan je nu lekkerder eten dan Bagel en Beans?
Erg leuk vond ik het dat Elisa er nog nooit eerder was geweest maar ook gelijk weg was
van de sfeer daar. Een geitenkaas salade en een bagel met beenham werd opgesmikkeld
onder een praatje. Zo gezellig om elkaar weer eens echt te spreken, natuurlijk kletsen we
via de site, facebook, mail en app maar face to face blijft toch anders. Een mooi moment,
eentje om weer te herinneren. Hopelijk volgen er nog vele, gezellige bezoekjes in de toekomst..

You May Also Like

5 Reacties

  1. Het is zeker elke keer speciaal en erg gezellig! Op naar de volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit. Leuk als je dan ook beide dezelfde hobby's heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie hond heb je, prachtige foto

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bentley is ook al zo'n knuffelhond, net als die van mij.
    Het ziet er allemaal gezellig uit, jullie hebben zeker genoten van deze dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klikt erg gezellig. Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥