Organizer: Decoratie

by - juli 26, 2014


Verbaasd was ik toen ik al die leuke reacties over het inspiratie blogje voor de organizer las. 
Een paar keer kreeg ik de vraag hoe ik de mijne decoreer en gebruik. Vandaag zal ik jullie
laten zien hoe ik mijn Organizer decoreer. 

Wat ik veel gebruik is decoratie tape. Washi tape, masking tape, deco tape het zijn allemaal
benamingen voor deze leuke kleverige bandjes. Je hebt heel veel soorten en maten met 
verschillende printjes. Ik gebruik ze veel aan de boven- en onderkant van een pagina.

Naast de tape maak ik graag gebruik van zelfuitgeprinte afbeeldingen. Vaak zijn dit 
schattige diertjes zoals uiltjes, katten maar ook bloemen en planten komen voorbij. 
Doordat ik op deze manier van decoreren niet gebonden aan een winkel of aan een 
webshop zit, komen er veel verschillende soorten dieren en thema's voorbij.
En ze zijn allemaal uniek en orgineel.

Speciale dagen, feestdagen of vakanties kan je natuurlijk helemaal in stijl decoreren.
Zo vond ik het voor een dagje naar het strand wel toepasselijk om een schattig 
schildpadje te gebruiken.. Zo creëer je voor iedere week een andere sfeer.

Zo ziet een pagina er bijvoorbeeld uit. Aan de boven- en onderkant van de pagina
gebruik ik de decoratie tape en hier en daar wordt er een versiering geplakt. Je zou
met verschillende kleuren pennen kunnen schrijven, dit heb ik geprobeerd maar dit
was niks voor mij. Op de tape en decoratie na houd ik van rust in mijn agenda. 
Ook genoeg schrijfplek vind ik belangrijk, daarom maak ik gebruik van sticky notes.

Naast het wekelijkse thema en de daarbij passende kleuren vind ik het wel leuk om 
voor sommige dagen net iets extra's te doen. Zo plak ik bijv bij iedere trouw gerelateerde
afspraak een roze hartje. Deze maak ik zelf van een gekleurd blaadje en een perforator. 
Een beetje lijm en klaar is je zelfgemaakte versiering, het kan zo simpel zijn..
Simpel maar leuk..

Dit was de kleine sneak a peek in mijn organizer en hoe ik hem decoreer.  
Nu ben ik wel erg benieuwd, hoe decoreren jullie je organizer of agenda?



You May Also Like

5 Reacties

  1. Super leuk, dit blogje! Ik decoreer mijn organiser alleen als ik moet werken, dan gebruik ik hem veel meer dan in mijn vakantie. Binnenkort zal ik er eens een logje over plaatsen!

    groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk, ik moet bekennen dat ik mijn agenda enkel als agenda gemaakt en niks in plak. Vind persoonlijk dat niet zo mooi. Hou van neutraal. Heb wel een grotere gekocht (roze achtig omg hihi )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik ben wat dat betreft heel saai, ik heb alleen de buitenkant gedecoreerd met tape.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥