Crochet Along #6

by - februari 10, 2014



Dit keer is mijn week keurig op tijd af, door de nieuwe kleuren vind ik het toch leuker.
Leuker om te zien maar ook om te maken. Hoe het uiteindelijk gaat worden is nog eventjes
afwachten maar tot nu toe vind ik hem lekker kleurrijk worden. Deze week maakte ik de 
'star' steek in paars. Voorlopig was dit de laatste aparte steek, hierna komen wat simpele
rijen. Als je nieuwgierig bent,  kan je hier(klik) alvast de volgende weken bekijken.



You May Also Like

6 Reacties

  1. leuk al die kleurtjes, heel vrolijk. Geeft een mooi effect dadelijk als de deken af is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is wat vrolijker inderdaad! Ik vind dit mooier dan alleen blauw tinten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er vrolijk uit, krijg nu zomaar de neiging om lekker door te haken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke kleurtjes :) Ziet er erg mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥